Kena gasak...

Salam


Tarikh : 11/5/2013
Hari : Sabtu
Masa :  Jam 10.00 pg - 3.00 ptg
Tempat : Atas jalan raya kapar ke tanjong karang, selangor

Salam..

Last week aku balik kampung. walaupun dekat je kampung aku tu kat tanjong karang jekan. tapi bebudak kan. mesti rimas je dok dalam kete sepanjang perjalanan tu. Kitorang balik hari je. ada anak sepupu aku kawen. Malam tu terus balik ke klang semua. 

Awal perjalanan Darwisy ni elok je lagi.. mood pun ok je..

Muka tenang jekan.. 
tapi tengoklah lepas ni..

Dah mula nak mengasak aku.. huhuhuhu..

letih aku.. bila darsiwy ni mula melasak.
habis tudung aku ditariknya... 

Sekali dua orang nak gasak aku.. aduhai....
masa ni tak sabar nak sampai ke destinasi...

oklah tu je pun nak update.

sekian

babai...




Sekiranya korang berminat JOIN Sophie Paris. Hubungi je aku.. aku akan terangkan caranya. Bermula dengan yuran keahlian sebanyak RM15. Dan akan mendapat keuntungan yang tidak dapat dijangkakan.
Tel : 0196993415 Email : ffmbaishah@yahoo.com
 

2 comments:

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...