sELaMat PeNGanTiN BaRU

Salam...
Minggu lepas merupakan hari bahagia buat pasangan Zul Arizal & Siti Nurshidah 
Disebabkan aku tak dapat menghadiri majlis diorang.. 
oleh itu aku mengambil kesempatan mengucapkan 
sELaMat PeNGanTiN BaRU
semoga berbahagia hingga ke anak cucu dan akhir nyawa. Amin
& terima kasih diatas kiriman gOOdie Bag
walaupun aku tidak menghadiri majlis kalian aku tetap dapat...
Meriah betul barang dalam bag tu...

Diantara barang yang ada kat dalam gOOdie Bag itu..

Diorang punya tema hijau dan putih.. jadi beg ni pun warna hijau..

dalam beg tu ada cawan n air ice cream soda 
gula2, keropok n telur dah habis aku makan.. tu yang takder dalam gambar ni.. hehehe

kat bawah ni pula gambar pasangan pengantin..
gambar ni aku curi dari Facebook kawan dia (AHMAD ZAHIR MOHD ARIF)... hehehe.. jgn marah ye... 
 sbb gambar ni lawo..
Sesi berarak 

Makan beradab.
Tekun makankan.. mesti lapo sgt... 

Cek apa tu... ada benda tak cukup ke? huhuhu
Comei isteri zul ni... baik2 jaga abg ye... klu ada baca blog nilah.. hehehe
antara rakan yg hadir di majlis ini.. (GAMBAR EHSAN DARI KAK NOOR)
aku takder tau sebab aku tak pergi pun.. hehehe...

sekian..

TAMMAT

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...