Kat kampung ni

salam...

Pagi ni aku dah kat kampung en.suami.. Routine en. Suami pergi tolong abah dia kait kelapa sawit.. Aku dok melepak kat rumah je lah. Pagi tadi lepas je serapan roti canai dua keping minum milo secawan. Terus lepak depan tv. Layan anak-anak tgk tv..

Mak mertua aku pergi ikut en. Suami kutip buah relai.. Jadinya tinggal aku dengan adik ipar je. Adik ipar pulak dalam pantang.. Pehti mak mertua aku suruh aku tolong mandikan baby.. Fuhhh.. Dah lama tak mandikan baby ni.. Seusia uzair adalah dalam setahun 9 bulan.. Kira lama jugaklah.. Tapi sebab anak orang rasa kekok jugaklah.. Kalau anak sendiri blasah je.. Orang tak perhatikan..

Tapi tadi dok mandikan baby 2 terasa aku pu nak ada baby baru teringin.. Hehehe.. InsyaAllah ada rezeki aku nantikan..

Pssst : kemana korang hari ni?

12 comments:

  1. haaa insyaALLAH mana tau nanti baby girl ke. hihi

    ReplyDelete
  2. Sibuk keje arrr ko jew sebuk melepak kat umah mentua ... cepat p masak sedap2 .

    ReplyDelete
  3. teringin tu yg menjadi nanti kak.. kehkehkeh,,

    ReplyDelete
  4. tu la.. hr tu mak mertua sy pun suruh bg mandi anak biras yg baru lahir..main lap2 je la.. tak berani la.. dah 4 tahun tak bg mandi baby.. kalau anak sendiri lain.. ni kita pegang je mak dia tengok je.. takut jugak kang terlepas dalam tab .. haru la..

    ReplyDelete
  5. ye la kak..No pun teringin nak bb bila tengok kwn2 bersalin..yg kecik pun dh 4thn..tp bila pk2 keadaaan tak mengizinkan lagi..insyALLAH lagi setahun dua kot..

    ReplyDelete
  6. indanya weekend kt kpg ;)

    aminn moga ada rezeki utk baby sendiri :) kalau pegang baby org lain otomatik feeling mcmtu dtgkan...sy pun sama =P

    ReplyDelete
  7. OK... cakap pasal mandi, pakcik teringat pakcik belom mandi...

    bhai!

    ReplyDelete
  8. wow terrornya mandi baby dlm pantang, saya ni anak 3 pun tak penah lulus mandi baby dlm pantang, ketaqqq beb

    ReplyDelete
  9. kalau dh bertahun2 tak ade baby mmg teringin kan tapi.......byk tapinye tu kalau ratu...pun teringin gak ni tapi tu lah...tapi..tapi..tapi... :)

    ReplyDelete
  10. Alamak...confirm la tu. Tak lama lagi berbadan dua la eyh. hehehe. Kalau mmg rezeki Tuhan bagi, jangan ditolak k.

    Teringat masa zaman2 buat praktikal kat ladang kelapa sawit.

    ReplyDelete
  11. wah ada unsur2 nak dapat berita baik nie..lalalalalalaalala

    ReplyDelete
  12. kak ratu nak tanya...kat mana tu?? memang ade kebun kelapa sawit...abah punya??? mcm mana nak email personal kat kak ratu nih tak tanya sikit la ;)

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...