ada tetamu hari ni..

Salam... Walaupun cuti panjang dua bulan.. tapi ada jugak rasa bosannya.. nak mengemas rumah pun ada batas bye.. Bukan boleh buat keje berat-berat pun.. paling berat pun sapu sampah dan basuh pinggan je.. yang lelain kena tunggu en suami Atau adik aku yang tolong buatkan. Lepas tu merasalah bosan je dok tengok TV je.. hadaplah TV tu sampai an orange balik keje. Hari-hari gitulah rutinnyer.. Tapi hari ni member-member opis nak datang... hoyee.. hilanng sikut boring aku kat rumah ni.. adalah jugak member bergosip walaupun sekejap.. sebab excited sangat hari ni aku masak... eh.. eh.. Bukan aku yang masak, kakak aku yang masakkan.. kalau aku yang masak.. tau dek mak aku, maulah 44 hari jugak aky kena bevel.. huh.. panas telingga aku nanti.. X yah citer panjang meh tengok Apa yang kakakbaku masak..
Daging masak kurma..
Ayam masak merah
Sayur campur.. Oklah.. tu je aku nak update hari ni.. Sekian wassalam.

11 comments:

  1. memang leh mati kutu kan....
    sib baik ada kawan nak datang melawat...

    ReplyDelete
  2. tu lah kebosanannya bila berpantang ni...duduk jer terperok tonton TV...Dodocheng dan Limah hantu kah yg dtg itu??...

    ReplyDelete
  3. Sedap juga hidangan yang disediakan tu. :)

    ReplyDelete
  4. daging masak kurma rupanya, ingatkan bubur pulut hitam...

    sayur + tu menarik la, nampak betul2 fresh

    ReplyDelete
  5. Kesiannya dia, terperap kat rumah je ye, berpantang? Nanti dah keje, teringat pula nak melepak kat rumah...hehe..
    Ok la tu lauk sambut tetamu drp takde langsong kan?

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...