33 tahun

 Salam..

Adoi... bila jarang-jarang update blog ni.. nak mulakan ayat untuk bercerita pun payah.. sampai amik masa 15 minit nak cari ayat untuk permulaan.. kalau dulu hari-hari update blog.. bila bercerita sampai tak boleh nak berhenti menaip pulak.. sekarang ni dah tersekat-sekat.. 

Nak update selalu macam dulu pun payah dah... tak cukup masa satu hal... kekadang bahan nak update pun lupa nak rakam.. takkan nak cerita kosong jekan.. nanti korang yang baca pun bosan jugak... 

Last week 10/11/2014 genap umur aku 33 tahun... dah tiga tahun bernafas dalam usia 30an ni.. alhamdulillah.. diberikan Allah s.w.t kepadaku kehidupan yang indah bersama keluarga.. walaupun ada terselit sedikit kisah duka, sedih dan sebagainya.. aku berdoa semoga aku diberikan kekuatan untuk menempuh segalanya... 

Dalam usia 33 tahun ni jugak aku dikurniakan dengan kelahiran anak perempuan ku pada 28/8/2014.. alhamdulillah... walaupun dah pernah cerita sebelum ni kat blog.. tapi tu adalah saat terindah aku.. semoga anak-anak aku membesar dengan sihat dan menjadi anak-anak yang soleh dan solehah.. 

Terima kasih en. suami

Supprise yang kengkonon dari en. suami.. hehehe.. padahal aku yang minta kek pepagi hari masa en. suami hantar aku ke opis. 

birthday mama.. 
anak-anak yang dapat habuan.. hehehe
rezeki anak-anak kan...

umur 33 tahun baru dapat sarungkan dress kat anak perempuan..
kalau tak sarung t'shirt, kemeja dan jeans je kan..

Walaupun dah pakai dress cecantik..
tetap kene bedung bila masuk buai..
mana tak kene bedung..
dok kat tilam tak sampai 5 minit dah merengek..

oklah...
kalau dah mula bercerita payah pulak nak berenti..

sekian 

babai..



Untuk Arwah mak الفاتح ~ Sariah binti Lanu~

 

3 comments:

  1. as salam sis...
    lama i tak menjenguk sini kannn..
    dah dpt baby gegirl...
    congrats!
    and hepi belated birthday!

    ReplyDelete
  2. alahai.. bestnya dapat shopping baju pink & dress ber-ribbon lepas ni kan...

    ReplyDelete
  3. 23 ke 33 tu.. kat kek mcm 23 hehehehe selamat hari lahir.....

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...