Merajuk

Salam pagi rabu...
wahahaha... hari2 aku letak n3 salam pagi isninla.. selasala...
hari ni lak aku nak citer pasal anak sulung aku ni...
dia ni sebenarnya tgh merajuk..
sbb dia ajak ayah dia main bola kat dalam rumah...
tapi aku tak bagi. sebab aku nak tidokan adik dia...
mcm mana aku nak bagi.. klu dia main bola..
bola tu sampai boleh kene kat buaian adik dia...
aku ni dahlah nak masak lagi..
klu adik dia jaga sape nak masak..
kang seisi rumah pulak kelaparan...

bila aku tak bagi dia pun buat muka..
pehtu senyap2 masuk dalan almari...
konon2 nak layan hati yg luka lara tulah...
habis baju2 yg aku dah lipat dipunggahnyer..
lagi aku berapi... bila aku suruh keluar dia buat derk je...
dah tambah keje aku pulak nak kemas balik baju2 tu..
pergh letih...

Nasib baik anak aku.. klu anak kucing dah ku picit hidungnyer...
huhuhuhu...................

Ni konon tak bagi aku amik gambar dialah tu...

Ni dia buat derk je bila aku suruh keluar.. pergh geram..

P/S : Sila abaikan baju2 anak aku yg bersepah tu ye... HUHUHU...
hari sabtu ni kenalah aku gigih mengemas baju2 ni

8 comments:

  1. eheheheh bdK2kan suka merajUk..nk suh kamu pujuk la tue




    ku xde anak sendiri coz blom kaweN...tp slalu kena gak pujuk anak sedara bila diorg ,merajuK..hehehehe

    ReplyDelete
  2. huhuh betul tue klu bangun si kecik tue kang xboleh nak buat keja ler kan... huhuh xpe merajuk kejap jerk tue...

    ReplyDelete
  3. enasan - dulu masa belum kawen pun saya selalu gak pujuk anak buah... hehehe.. penat pujuk pehtu bit sikit anak buah tu... ni kene tang anak herm... tak tau nak kata apalah...

    eijam - tu lah letih klu sikecik tu dah bangun kang tahap kemalasan nak masak tu bertambah pulak.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. biasalah tu bebudak..memang perangai depa kdg2 menguji kesabaran kita...akak kdg2 bila rasa gerammmm sgt...akak ngangis ja...senang...depa tgk terus jadik kesian kat mama depa...hehehe..lakonan tu

    ReplyDelete
  5. btl tu mamasyaza... pernah gak pura2 nangis depan dia... tapi dia buat derk je... tak layan...

    ReplyDelete
  6. budak2 metajuk ada gak org nak pujuk
    klu g tua2 merajuk...

    pujuk sendiri la...

    ReplyDelete
  7. kuina - tulah nasib org tua mcm kita (tua ke) hehehe... kenelah pujuk hati sendiri...

    ReplyDelete
  8. bebudak memang mcm tu...ha ha.... suka je saya tengok dia nyorok dalam almari...cakkk

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...