Makan... Makananlah...

Salam.....

Selamat petang dan sejahtera kepada semua pengunjung Blog Ratu Kebaya. Hari ini saya ingin mengumumkan. Bahasanya perut saya kenyang.. kih... kih.. kih... Poyokan... mengumumkan dan ayat skema semacam.. cuma nak cakap perut kenyang je kan..

berbalik kepada diri aku yang asal. aku ni malas nak citer banyak.. sebab perut kenyangkan.. jadinya korang tatap jelah gambar aku ni. Ni pun berkisarkan pada kekenyang aku gak. tapi kejadiannya dah lama pun. Baru hari ni ada hati nak kongsi bersama tuan-tuan dan puan-puan.

ok.. let me speaks.. aik... silap listen.. oh.. bukan jugak.. biar gambar yang bercerita.. senangkan..  takyah aku merepek bagai nak citerkan.. lagipun malas..

Salad
Ni ntah bilalah.. aku rasa sebulan lepas kot.. konon nak diet.. makanlah salad ni..

 Durian Crepe
Orang dah berketul-ketul makan.. aku baru nak merasa.. tu pun musim durian nak sampai ke penghujung barulah aku dapat merasa.. apakan daya duduk kat tempat jin bertendang ni.. ginilah nasibnya... selalu kelambatan... silalah kesiankan...

 Model untuk hari kejadian... 
memasing menikmati kenikmatan yang telah diperkatakan.
Alhamdulillah semua mengangguk setuju dengan kehebatannya.. kekuranggan nya takyahlah diperbesarkan...
ayat... nak pawer jekan... macam ustajah....


 cekolateeee hershey's
dah seminggu ke sebulan dok dalam laci.. barulah tuan badan memuliakan diri menyedekahkan coklat ni kat kami...(kami tu tambak rerakan kat atas tu ye)

 Ni semalam.. jam 11 pagi aku dah mengigil kelaparan.. pergi dapur opis takder benda nak makan dah.. stock2 untuk orang kelaparan aku takder... Buka peti es... milo je ada.. bedal jelah.. asal lapik perut... lapik ke?

 Kejadian makan hari ahad..
bangun pagi perut lapar.. Uzrei pepagi dah mintak lempeng.. maklumlah tekak orang kampung macam mak dia... Roti salut telur tu.. untuk en. suami makan jelah dengan sos..
Lempeng aku cicah dengan sambal ikan bilis pergh.. memang susah nak benti makan...

 Ni lak lauk malam tadi...
sayur apatah.. lupa namanya.. tu pun en. suami dapat masa pergi ukur tanah kat tanjong karang... 
tambaj sambal sardin + telur dadar dan ikan kerapu masak apa ntah.. main bedal je.. janji leh makan...

herm... macam mana badan nak susut.. makan je kejenyer.. takder keje lainkan.... 
ingat nak pergi gymlah... ada gym baru buka kat pulau indah ni.. bolehlah layan..
biar berketul2 sikit badan aku ni.... 

oklah.. ngantuk ni.. kang mulalah ayat merapu aku ni...
silalah aku berentikan kemerepekkan aku sekarang kan...

ok.. sekian

babai...


Sekiranya korang berminat JOIN Sophie Paris. Hubungi je aku.. aku akan terangkan caranya. Bermula dengan yuran keahlian sebanyak RM15. Dan akan mendapat keuntungan yang tidak dapat dijangkakan.
Tel : 0196993415 Email : ffmbaishah@yahoo.com
 

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...