New Moon



Salam petang selasa...
Tajuk gempak je kat atas tu, sebenarnya bukan new moon tapi new home.. hehehe 
ku cuma nak bagitau hari ni aku dah tukar templat baru kat rumah blog aku sempena tahun 2010 yang dah masuk hari ke 12 ni..
ala.. korang masuk sini pun dah terus nampak aku tukar template barukan... tak yah citer pun...
tapi aku nak jugak buat n3 utk template baru ni.. hehehe.. aku nak tanya koranglah...
korang rasa cantik tak umah baru aku ni?.. huhuhuhu... klu korang rasa tak cantik, tapi dimata aku tetap cantik hahahaha...
lepas ni aku harap korang rajin2lah jenguk blog aku.. baca apa yg patut, komen apa yg patut..
tak kisahlah apa yg korang rasa patut aku terima je...

ok babai



2 comments:

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...