Gimme Food on Flights (Blog about what dish you’d like to have on flights)

wawawa.. tajuk makanan pulak.. ni yang best ni..
kalau pasal makan aku memang suka..
korang tenggok je lah badankan..
dah macam tong drum sebab apa? sebab suka makan
payah kalau orang dah suka makan ni..
sume terlintas dikepala pasal makan je.. hehehe
aku lah tu..

sebenarnyakan aku ni nak citer pasal tajuk baru Project Alpha yang bagi ni..
mengenai apa yang nak kita makan sewaktu dalam flightkan
aku ni kalau nak makan dalam flight kalau boleh
selama mana dalam flight tu selagi tulah aku nak makan
gile buruk lantak aku nikan

tapi kalaulah diberi peluang aku naik flight
aku nak makan lempenglah

 korang rasa nak lempang aku tak..
tapi nilah yang aku nak makan kat dalam flight.. hehehe
kalau ada alangkah nikmatnye.. korang rasa ada tak?

tapi itulah yang paling aku nak makan bila dalam flight..
biarlah orang nak makan yang lagi best dan meletops ke.. 
tapi ini sajelah kehendak aku.. 
hahahahaha

aku berharap pihak MAS dapatlah menunaikan hajat aku ni..










Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Never go hungry while flying with MAS

8 comments:

  1. wahhh...akak masuk gak...
    sama la kite..
    gudluck eh...

    ReplyDelete
  2. maksu selalu x dpt join proj alpha, tapi, all the best to you :)

    ReplyDelete
  3. saya pon suka makannnnnnnnnnnnnn =D

    ReplyDelete
  4. Selagi sihat, makan ajelah, sha...

    ReplyDelete
  5. bestnyer dapat join.. kita ni sellau termissed.. bile ada peluang pulak mood pulak yg tak de.. sudahnye tengok je la org len punyer.. huhu

    lempeng tu sy suka gak makan.. :)

    ReplyDelete
  6. dpt lempeng ngan sambal tumis kan sedappp

    ReplyDelete
  7. mas all d way!!!


    >>___<<


    ((ikott prjct alpha ke? good luck!! wooohaaaa!))

    ReplyDelete
  8. marina - akak try luck je..

    mak su - tq maksu.. tapi selalu jgk tertinggal..

    lya - samalah kita..

    kamariah - untie.. betul tu selagi sihat makan jelah

    ena - aishah ni join je.. padahal dah terover limit kot.. hehehe

    lelord - mmg sedap lempeng n sambal tumis..

    Frodo - ikut jugak sesekali.. ikut contest jugaklah..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...