ada pasang surutnya..

Salam... 

Macam tak kena je title post aku dengan entry aku kali ni..Mungkin ni namanya otak dah beku sebab semalaman tak tido. 

Macam mana nak tido si Uzair petang semalam dah kebah dari demam tapi bila tiba tengah malam tadi badan dia panas balik. Kenalah sentiasa pantau keadaan si Uzair. Awal pagi tadi aku terus bawa Uzair ke klinik. Walaupun sebelum ni aku dah bawak Uzair ke klinik tapi disebabkan demam dia kejap kebah kejap panas balik tu yang aku bawa ke klinik balik semula. 

Muka budak demam.. asyiklah nak ngan en. Suami je.. 

Uzrei dengan aksi Ultraman dia.. TAk peduli dengan orang sekeliling.

aku suruh posing elok-elok... Tapi tetap nak buat aksi tunjuk langit.. sudahnya macam nilah jadi mutu gambar dia.

Tak reti duduk diam.. tetap nak usik segala benda kat dalam klinik ni. macam-macam yang ditanya kat aku. kekadang penat aku nak jawab.

Dah selesai.. Doctor bagi ubat vontot, antibiotic dan ubat demam. Tapi kalau tak kebah lagi hari ni doctor suruh aku terus bawah ke Hospital. 

Harap Uzair cepat kebahlah petang ni.

15 comments:

  1. kite tak reti nak masukkan ubat vontot kalu bambam demam.. seriau la yuuuu

    ReplyDelete
  2. get well soon uzair...amani pun baru jerk baik demam....lepas raya nie pakat kena demam semua kan sis..

    ReplyDelete
  3. ubat vontot tu paling berkesan kalau anak2 izan ni.bila panas sgt biasa doktor masukkan dulu kat klinik..

    semoga anak akak sihat cepat2.musim cuaca tak menentu ni.kita yg tua pun rasa mcm2 kan kak...

    ReplyDelete
  4. klinik tu memang tak ramai orang kah?

    ReplyDelete
  5. musim sekrg yg tak menentu. kalo sikecik akak, demam tak kebah, mesti ada sesuatu yg tak kena. kengkdg kalo dia sesema, telinga sebelah dalam boleh membengkak, tu pasal demam tak kebah. akak slalu minta doktor check telinga dia, kalo dia sesema

    ReplyDelete
  6. get well soon uzair...

    musim raya ni ramai yg demam kan...cuaca pun kejap panas kejap hujan..tu la psl..

    ReplyDelete
  7. ubat vontot ni cepat kebah demm...ko kenan kerap jaram kan kepala dia ngan airbatu Kebaya....

    ReplyDelete
  8. Semoga strong boy cepat sembuh o.k....kna rajin2 makan ubat :)

    ReplyDelete
  9. Moga cepat sembuh..kalau tak sihat jugak bawa laa gi hospital..

    ReplyDelete
  10. musim demam kot skrg nie kan..moga Uzair cpt sembuh k..

    ReplyDelete
  11. TEGELAK aku tgk aksi otomen tu kak...budak bijak camtu la kak..byk bertanye he he he

    harap uzair syg cepat sembuh yeak....ramai gak budak kene demam ni kak...musim agaknye kan kak...

    ReplyDelete
  12. anak demam kite susah hati...kalau kite demam atau sakit lagi ramai yg susah hati kan...bila dah sakit baru tau camne rasenye...jadi bila sihat kena slalu beringat....mudah mudahan uzair cpt kebah demam dia...susah gak hati ibu ni kalau anak tak sihat.nak buat apa pun tak bole..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...