b'day kak aku yg sulung (yong)


Yong yg ketawa gumbira sempena b'day dia...


adik aku n anak yong yg sulung... sengal diorang ni...
tgklah air bandung segelas besar...


masing kata dalam hati bilalah nak potong kek ni.. dah tak sabo ni..

lepas berbuka puasa n solat berjemaah sambut pulak b'day kakak aku ke 51..
kakak aku nilah yg jaga aku dari kecik, sbb masa aku umur 7 thn aku tak duduk dgn mak aku dah.. kakak aku amik aku pehtu dok dgn dia sampailah aku darjah 6.. form 1 sampailah aku kawen baru aku dok kat ngan mak aku... dah kawen aku dok rumah sendirilah.. kakak aku ni byk berjasa dengan aku... sebab tu boleh dikatakan tiap2 hari minggu aku mesti g rumah dia...
aku sayang yong ni... walaupun masa kecik2 selalu kene bantai dgn yong... kene bantai pun sebab nakal... hahaha perkara yg aku tak leh lupa kene bantai dgn dia .. satu hari tu dia suruh beli kuih koci aku yang sengal ni g beli kuaci.. tak pasal2 kene bantai dengan getah paip.. perh berbirat badan aku... walaupun kena bantai tapi aku tetap sayang dia... aku sayang dia mcm aku sayang mak n abah aku... adik badik yg lain pun aku sayang jugak...

2 comments:

  1. happy birthday yang ke 51 to kak yong...semoga panjang umo, dimurahkan rezeki n happy selalu

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...