Rojak


abah n mak (abah baju hijau n mak tudung cokelat) bersama paklang n maklang belah mak aku..
masa ni raya ketiga otw nak balik ke klang kitorang singgah ke rumah paklang aku ni..
jadi gambar ni jelah yg sempat aku amik..
jadilah untuk kenangan...



2 pics kat atas ni lak gambar danish tido cara baru...
sbb kat dada dia ada kahak so dia selesa tido dengan cara mcm ni..
sian dia.. mungkin dengan tido mcm ni dia senang nak bernafas kot..

uzrei masa ni tengah merajuk dengan aku.. hehehe..
sebabnya aku marah dia nak duduk kat papa dia..
yelah papa dia tengah drive dia pulak nak duduk kat situ..
kene marah n jentik sikit pagi pengajaran...

nota : Tajuk sebenar takder kaitan kat gambar ni...
ni sekadar untuk simpanan sahaja...

<---more--->

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...