Hati tersentuh hanya kerana seorang suami yang cekal...

Salam...

Aku ni masa pregnant yang ketiga ni hati ni mudah sangat tersentuh.. Bak kata orang macam kaca, Pantang tertepis jatuh berkecai. Kononnya hancur teruslah... Ke aku sendiri yang tak pandai nak kawal emosi sejak pregnant ni.. Ke sebab unsur-unsur umur dah meningkat bak kata orang nak bermanja lebih.. hehehehehe

Tapi serius aku nak beritahu korang.. Bila aku dok menung sensorang mesti airmata nak mengalir je.. Kekadang kat opis depan computer pun nak meleleh airmata tanpa tahu apa benda yang aku sedihkan.. haish... mengada-ngada betul emosi masa pregnant ni.. Jangan nanti anak aku lahir nanti dia cepat jugak meleleh macam mama dia pregnantkan dia sudah... Haru nanti... 

Kenangan semasa Kak Fauziah masih sihat

Semasa kak Fauziah terlantar sakit.. Ya Allah semoga dipermudahkan segala urusan abg abil

Citer pasal emosi.. Last week Ex-bloger kita cikpah ada tinggalkan satu pesanan kat messages facebook aku.. Tidak berjanji dengan cikpah cuma memberitahu bila ada kelapangan akan aku buat satu entry dan dimasukkan link kisah abang abil yang bagi aku seorang Suami yang tabah, cekal dan sangat-sangat penyayang. Yang sanggup menjaga isterinya yang secara tiba-tiba susah nak bernafas dan dari pengesahan doctor yang hampir keseluruhan otak isterinya tidak berfungsi lagi... Aduhai mesti luluh perasaan Abg abil masa mendengar apa yang doctor jelaskan.. Aku yang membaca kisahnya pun tak henti-henti mengalir airmata masa membaca setiap bait penceritaan tu. 

Tak perlulah aku ceritakan panjang lebar mengenai cerita abg abil dan isterinya.. Takut pulak ada yang tersalah cerita.. Kalau korang rasa terpanggil nak membaca cerita ni.. Korang bolehlah klik kat Warkah Buat Isteri (Abil4fauziah)

Kepada abg abil semoga ketabahan abg abil dalam menjaga kak Fauziah dapat memberikan ikhtibar kepada para-para suami dan bakal suami diluar sana. Semoga dengan kisah ini kasih sayang diantara suami isteri akan bertambah lagi.

Hanya yang maha Esa saja yang dapat membalas segala perngorbanan yang telah abg abil berikan kepada kak Fauziah. Semoga Allah S.w.t memberikan kesihatan yang lebih baik untuk kak Fauziah dan juga abg abil bagi menjaga kak fauziah sepanjang masa.. Amin..

7 comments:

  1. Ratu, biasa la org kat pembawaan budak, jgn ikut perasaan sangat...ingat benda-benda yang positif aje tau...

    ReplyDelete
  2. tu la kan kak..moga2 kak G cepat sembuh...akak pon jgn la sensitif dangat..jg kesihatan..

    ReplyDelete
  3. ujian dari Allah datang dalam pelbagai bentuk.. Moga dia terus tabah

    ReplyDelete
  4. As salam RK,

    Berat mata memandang berat lg bahu yg memikul... You take care ye dear :(

    ReplyDelete
  5. Terharu kan lihat pengorbanan si suami...

    ReplyDelete
  6. as salam ratu .

    terima kasih diatas entry ini,
    tak terbalas rasanya,. terima kasih banyak banyak

    ReplyDelete
  7. Waalaikumsalam abg abil..

    Sama2...

    Semoga abg abil kuat menghadapi dugaan ini..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...