Typing error...

Salam...

Minggu lepas aku ada beli tudung online.. dan sepatutnya jumaat dah terima tudung tu.. Tapi aku ingatkan barang tu mungkin sampai hari sabtu.. Sabtu pulak off day.. Jadinya hari nilah baru terima tudung tu.. 

Tapi hari sabtu aku terima mesej dari FB tuan punya online shop tu tanya aku dah terima barang ke belum.. Pehtu aku jawablah aku tak terima lagi.. Sebab hari sabtu memang cuti.. Pehtu dia kata Pos Malaysia ada reject delivery dia dan return balik kat dia..

Aku kata takperlah.. Nanti isnin aku check balik kat opis.. (hari nilah).. Pehtu pagi tadi aku check memang takder terima lagi.. terus aku call dengan pos malaysia jugak.. pos malaysia pun kata barang tu kena return balik dengan tuannya... sebab tak ada syarat-syarat yang tak ditepati...

Aku pun lelajulah reply kat FB balik... Tapikan bila aku dah send baru aku perasan aku dah tersalah type.. hailah.. dah send baru perasan.. tu pun dah beberapa minit selepas tu...


 Sebenarnya aku nak type TERIMA.. Tapi dah jadi TERUNA pulak...
adoiii.. malu i tau..

ok.. itu saje citer hari ni..

babai...

13 comments:

  1. hikhik:p saya pon selalu macam tu... typo..

    ReplyDelete
  2. patut le kena return sbb dah tak teruna lg rupe nye...ekekeke

    ni mesti kes taip lelaju 120/kmj ni ekekeke

    ReplyDelete
  3. hahahhahahhaa..selalu dah jadi macam ni...sms kat hp pun selalu cam tu..org nak cepatlah katakan...tak sempat nak check...hehehhee..teruna ye...hehehhehe

    ReplyDelete
  4. hahahahahah...bahaye kak oiiii!! kang lain pemahamannye...seb baik pasal tudung heehehehe.....

    mcm laki lieya laa, penah salah taip...nak tulis keto stick tapi tertulis kote stick ahahahaha...kelam kabut mohon ampun maaf haahahah....tule tak cek dulu, main send jek heeheheheh

    ReplyDelete
  5. camna la rupa tudung tak teruna ye? hehehe.

    ReplyDelete
  6. ha haa...tak sangka tudung pun ada yg tak teruna...

    ReplyDelete
  7. kesian tudung da kena rogol kot.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. Tudung tak teruna... gadislah ye hahaha.... kakak pun kadang typo error juga RK

    ReplyDelete
  9. pasni kena semak semula mcm nk antar kertas periksa ye ehehe

    ReplyDelete
  10. Ades.. sian tak teruna lagik ekk tudong ko tuh.. hehehe..kelakar laa plak.. :)

    ReplyDelete
  11. Hahaha... kena buat test kat tudung tu, pasal apa dah tak teruna lagi! :)

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...