Majlis RayaDeepa di Opis ku

Last week aku ada kabo kat opis aku ada buat RayaDeepa kan..
kat bawah ni aku upload sikit gambar yg berlansung di sekitar majlis RayaDeepa tu ye..
memang meriah majlis tu.. makanan beranika..
korang layan pic kat bawa ye...

minuman dan buah-buahan

Satay pun ada.. sedap woo... sbb aku yg sponsor.. hehehe

eskrem mini poppers n mini cornetto

Berduyun2 mengambil makanan

Ni kira bos aku jugaklah..

Satu-satunya india man yg sambut RayaDeepa di opisku

aku n Kak Nor yg cuba untuk nampak kurus..
memang nampak kurus pun kan.. huhuhuhu

Yg ni pulak Pic bos aku yg sign surat cuti aku sume... sumelah report kat dia...
mc ke, nak ponteng ke.. memang report kat dialah..

Di ruang makan.. tgk diorang makan tak tertoleh2 kat aku yg sedang snap pic diorang..
leka sungguh

Ruang makan lagi

Walau apapun makanan pada hari tu memang meriah... sampai ada jugak makanan yg aku ak sempat nak rasa... harap tahun depan ada lagi.. boleh bagi bos makan free.. hehehe
ampun....

2 comments:

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...