Pic raya family ku...









Setelah genap sebulan kita berhari raya pada tahun 2009 ni..

nilah gambar family aku pada hari raya pertama di kampung..

ni baru setengah je family aku yg interprem, tak termasuk aku n 2 orang abang aku..

klu campur semua mau tak muat gambar ni..

tgklah gelagat diorang ni..

mcm2 gaya diorang buat... mcm ape ntah...

sebenarnya diorang ni saje nak jelaous kan aku...

aku kan beraya kat rumah mak mertua aku...

so aku tak dapat nak interpremlah dengan diorang..

takper tahun depan akan ku interprem..

klu umur panjanglah... huhuhu...

insya Allah...









4 comments:

  1. ramai beno la famili kamu ni...agk2 bape team bola leh buat ni...hehehehe

    ReplyDelete
  2. ramai bullet... lebih 3 team bola boleh buat... klu berkumpul ayam 10 ekor tak tentu cukup lagi...

    ReplyDelete
  3. mak ai..rmai nye family, kaum rmai..
    kompem meriah bagai..

    ReplyDelete
  4. Apple... memang meriah... bila malam masuk waktu tido herm... dah macam sardin pulak tgk diorang tido... kene menyelit2.. tapi yg menyelit tulah yg seronok.. hehehehe.. baru terasa mesra adik beradik..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...