Salam jumaat

Salam sume...
pagi ni bagi N3 pendek sikit..
sebab hari ni opis aku ada jamuan RayaDEEpa...
orang dah habis open hse.. opis aku baru nak buat.. huhuhu
kira oklah tu ada gak open house kan...
so.. hari ni aku nak melantak sakanlah...
macam2 ada... hari untuk makan
sape nak makan meh datang opis aku...
kak ina mail.. mehlah join makan...
memang join pun kan... lagipun dah satu opis...
mestilah kak ina mail pun ada kan.. hehehe..
bilalah aku nak kurus ni... berat aku rasa makin bertambah..
lantoklah yg penting makan...

JOM MAKAN2...

3 comments:

  1. wahhhh...
    makan...
    fara ske...fara ske..

    ReplyDelete
  2. ske ye fara...
    takpe2 nanti akak postkan.. hehehe
    tu pun klu berlebih... huhuhu

    ReplyDelete
  3. salam kunjung..
    tak abis2 lagik jamuan makan ekk..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...