Diet

Kuruskan badan Seorang mamat yg mmg gemuk masuk kesebuah fitness center dgn niat utk menguruskan badan.

Seorang lelaki di kaunter bertanya kepada mamat tadi, "Kami menawarkan 2program di sini... RM50 utk versi 'Biasa' dan RM100 utk versi 'Cepat'.

"Saya ingat nak ambil yg biasa punya sebab saya baru je nak try kuruskanbadan", kata mamat tadi.

"OK. Encik sila masuk ke bilik NO. 5 di penjuru bilik sana", jawaplelaki penjaga kaunter.

Mamat tadi pun masuk laa ke bilik yg di suruh lalu menutup pintunya.Selang 2minit kemudian, datang laa seorang perempuan yg mmg lawa, cantik, body best,mantap
dan segalanya. Dia kemudian menanggalkan kesemua pakaian sehinggakan mamat tadidah x senang duduk dan berpeluh2.

Perempuan tadi berkata, "Kalau tuan dapat kejar saya, tuan bole buataaaaapa saja
dgn saya... hik hik hik" dan dia terus berlari di dalam bilik itu.

Mamat tadi pun kejar punya kejar, sampai 10 minit, pun x dapat2 jugak. Dia trylagi sampai akhirnya, dia jatuh terjelepuk ke lantai.. pengsan. Apabila diasedar, dia terus ke penimbang dan mendapati beran badannya telah turun 3kg.

"Wow! Mmg berbaloi aku bayar RM50... mmg senang rupanya nak kuruskanbadan", katanya sendirian.

Esoknya, dia datang lagi ke situ dan terus ditegur oleh lelaki di kaunter.Setelah diberitahu program2 seperti semalam jugak, dia bersetuju untuk tryversi 'Cepat'.

"OK. Encik sila masuk ke bilik NO. 6 di penjuru bilik sana", jawaplelaki penjaga kaunter.

Setelah beberapa minit didalam bilik itu, datanglaa seorang body-builder yangtaff dan terus melondehkan pakaiannya.

Body-builder itu berkata, "Saya akan kejar kamu dlm bilik ini dan kalausaya dapat ....saya akan kerjakan kamu.. hehehe..."


p/s : Sekadar hiburan...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...