Rendang Ayam + Nasi Impit

setelah aku puas tido setenggah hari..
barulah aku dapat bersiaran..
hari ni aku mc sebab mengalami sakit kepala yang teruk sekali.
bertambah dengan kesakitan yang lain pulak..
banyak pulak penyakit datang minggu ni..
sebab tak dapat tahan dah.. akhirnya aku terpaksa mc jugak..
dah habis citer mc..

sebenarnya aku nak citer pasal Rendang ayam + nasi impit 
malam tadi aku masak rendang ayam.. konon nak buat bekal utk bawa ke opislakan..
alih2 aku mc pulak.. makan kat rumah jelah sorang-sorang
boring pun ada jugak makan sensorang.. klu kat opis boleh makan ramai2
walaupun rendang tu tak sesedap rendang KAK INA MAIL 
hehehe....
kat bawah gambar rendang yang aku makan sensorang ari ni..
tapi takderlah aku makan semua tu.. banyak org kat rumah ni dah bawa g keje..
rendang ayam.. yang tak berapa pekat.. sebab en. suami nak berkuah sikit..

3 ketul nasi impit..
tu je yang ada dalam peti ais..

ni yang aku baru makan tadi.. ni je aku makan..
tu pun tak habis..

p/s : kak ina next week buat kan nasi lemak sebungkus boleh? hehehee

8 comments:

  1. Simpan sikit tuk orang pejabat.dalam deman, rendang menjadik gak.

    ReplyDelete
  2. wahhh tak tahan... terasa macam nak beraya la plak tengok rendang ni..

    ReplyDelete
  3. uuui sedapnye, nk buat ni gk aa weekend ni..lazatnye! ^_^

    ReplyDelete
  4. hai ni macam tak sabar nak raya ni...hehe

    ReplyDelete
  5. Kata orang Terengganu, memang dah kena gu dialah tu....

    ReplyDelete
  6. kak ina - tak sempat nak tinggalkan.. dah habis pun.. heheeh

    rizal - mmg tak tahan.. mmg terasa raya tu ah dekat..

    mamalieyna - boleh buat utk weekend ni

    kancilbiru - hehehe.. mmg tak sabar ni..

    kamariah - tak paham sgtlah kak..

    ReplyDelete
  7. ehehehe..

    sy pun dah lame tak maska rendang.. teringin pulak tekak nie.. kalo sy mask pun suke berkuah sikit.. leh cicah kuahnye or buat kuah makan ngan nasi pulak.. hehehe

    nampak sedap tu.. yummmy

    ReplyDelete
  8. betul tu ena.. mkn ngan nasi bila ada kuah sikit sedap je rasanya..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...