Jemputlah datang ye.....

Entry baru sila scroll ke bawah.. kalau ada entry barulah ye... :)

Salam...


Alhamdulillah diberikan kesempatan kepada kami sekeluarga untuk meraikan perkahwinan adik bersama mak tersayang. Hari isnin atas berkat doa keluarga, saudara-mara dan juga rakan-rakan mahupun alam maya dan juga rakan terdekat. Mak pun dah beransur sihat dan dah keluar dari ward pada tengahari isnin 8/9/2013.

Sebelum aku terlupa. Aku nak menjemput semua rakan-rakan bloger ke majlis perkahwinan adik bongsu aku pada 4/5/13 Sabtu - 5/5/13 Ahad (harap janganlah mengundi jatuh pada tarikh ni). Diharap korang semua sudi hadir ke majlis perkahwinan adik aku. dan lebih memeriahkan lagi..

Kat bawah ni aku sertakan peta lokasi ye.. Jemputlah datang ye...



Harap ada yang sudi datang.

Sekian

Babai..

Sekiranya korang berminat JOIN Sophie Paris. Hubungi je aku.. aku akan terangkan caranya. Bermula dengan yuran keahlian sebanyak RM15. Dan akan mendapat keuntungan yang tidak dapat dijangkakan.

 Tel : 0196993415 Email : ffmbaishah@yahoo.com

 

10 comments:

  1. Kalau ada kelapangan, ingin rasanya kakcik turut hadir...

    ReplyDelete
  2. terima kasih atas jemputan... skrg ni nak bagi tau awal2.. 4/5/13 - 6/5/13 nanti mak/abah/adik dtg dari kampung ke rumah saya.. jadi tak berkesempatan lah nak ke sana ye... minta maaf dan ribuan terima kasih atas jemputan..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..mak aishah dah sembuh...anyway, thanks for invitation...

    ReplyDelete
  4. Kira majlis perkahwinan terakhir dalam keluargalah ye RK. Kakak rasa masa tu dah lepas PRU..

    ReplyDelete
  5. Insya Allah..andai ada kelapangan

    ReplyDelete
  6. Terima kasih atas jemputan...
    akak kena check prog hubby & anak2...
    kalo tak de aral melintang & plan...
    insyaAllah akak pegi....

    ReplyDelete
  7. haa camne kak...5 mei tu mengundi heheheeh...in sha Allah jgn risau kak...ade rezeki tu...yg dah balik mengundi nanti dtg singgah majlis heheheeheh.....

    ReplyDelete
  8. La... kakak dtg komen lagi dan sah hari itu pilihanraya pulak kan... mana tahu ramai YB yg dtg sebab nak raih undi RK...

    ReplyDelete
  9. tahniah dpt adik ipar baru! bertambah ahli keluarga.

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...