1 Ramadhan.. Alhamdulillah...

Salam



Kepada rakan-rakan semua aku ucapkan selamat menyambut ramadhan yang mulia ini dan menjalani ibadah puasa ini dengan sabar dan beriman.. Sekiranya ada kesilapan dan terkasar budi bicara. harap korang semua maafkanlah ye... manalah taukan... hehehe... aku yang kerdil.

Fitrah seorang isteri dan ibu.. pepagi dah fikir menu berbuka petang nanti.. untuk suami dan anak-anak. kan pahala menyediakan makanan untuk orang berpuasa. berkali ganda sebab kita pun turut sama berpuasa. Insya Allah. betulkan sekiranya aku salah..

sekian

babai..

Sekiranya korang berminat JOIN Sophie Paris. Hubungi je aku.. aku akan terangkan caranya. Bermula dengan yuran keahlian sebanyak RM15. Dan akan mendapat keuntungan yang tidak dapat dijangkakan.

Tel : 0196993415 Email : ffmbaishah@yahoo.com

 

11 comments:

  1. betul ckp akak....belum ape2 dah pikir menu berbuka nanti...ye laa tugas wanita lagi2 isteri mmg tak penah abiskan kak...lagi2 kalo dah ade anak heheeheh

    selamat berpuase n selamat berbukak kak....

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan dan selamat berpuasa RK

    ReplyDelete
  3. agree :)

    selamat menjalani ibadah puasa RK

    ReplyDelete
  4. saya pun mohon maaf ye sis andai ada terkasar bahsa, tersinggung perasaan....

    tapi kkdg pening gak sis nak pikirkan menu memikat perut suami & anak2 ni....

    ReplyDelete
  5. Lama x singgah sini...selamat berpuasa buat ratu dan keluarga....

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...