Sakit bahu..

Salam..

Semalam aku demam sakit telingga sampaikan ke tekak. Pagi ni bangun tido tetiba dari urat belikat sampai ke leher kiri krem.. nak toleh ke kiri payah betul.. Dah macam robocop dah aku rasa.. Robocop pun kalau toleh lagi laju dari aku.. huhuhu..

Tak tahulah salah bantal ke.. atau sebab menidurkan si Ulffah delisha ni... Ulfah ni ada satu peel pulak kalau nak tido malam.. Sebelum tido dia akan menangis macam kene dera tu.. pujuk-pujuk pun taknak... masuk buai, bagi susu, bagi puting pun tak nak... Last sekali aku riba sambil tepuk bontot baru dia tido..

Ntah-ntah sebab hari-hari dia tido macam tu kot urat belikat aku jadi tegang dan masuk angin... aku rasalah ... hehehe... Nak angkat tangan kiri pun tak boleh ni.. Korang ada tak petua untuk kurangkan sakit bahu ni. Tak tahan dah rasanya....

Macam nilah ulfah delisha hari-hari mesti tido nak beriba...
sampai bila nak oiii....



Untuk Arwah mak الفاتح ~ Sariah binti Lanu~


 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...