Makan di Deselat Port Klang

Hari minggu lepas aku n family suami aku g keluar makan2 kat Restoran Deselat Port klang..
yelah sesekali berkumpul jadi sambil berjalan2 singgahlah makan kat sanakan..
takder apa yg menarik pun sekadar berkonsi kegembiraan suami bersama keluarga dia..

so layan jelah gambar kat bawah ni..

 
Si uzrei yg sibuk nak naik Ultromen ni.. sekali naik dahlah rm 0.50 X 2
aku ingat aku nak belilah permainan ni letak kat rumah aku..
nanti klu tetamu datang bolehlah anak2 diorang naik permainan ni..
disamping menolong aku menabung.. hehehe

  
 Penat aku ajak uzrei turun.. mcm2 alasan dia bagi..
orang sebelah tu dah pandang semacam je sbb aku dah nak naik hantu.. hehehe

  
 Ni kakak ipar aku yang sulung.. sambil2 tgu makanan dia pegang anak aku si Uzair
  
 Abaikan muka aku yg pucat sbb penat baru balik dari nilai n nak keluar balik g makan kat deselat.
yang 2 orang gadis tu adik ipar aku.. baju hitam tu Yan.. dah nak kawen bulan 6 ni
yang baju pink tu nama dia sama dengan aku hehehe.. Nor aishah jugak... tu belum nak kawen lagi...
tapi tak tahulah dah berpunya ke belum..
  
 ni 3 orang HERO aku... sorang hero kewangan.. hehehe
lagi 2 orang hero pengarang jantung aku...

  
haa..... makanan pun dah sampai.. sesi menyenduk nasi ke pinggan..
byk lagi makan tak sampai...

  
 Biras aku tgh senduk nasi utk anak2 dia...
sporting biras aku ni

 
tak habis lagi tu menyenduk nasi... maklumlah byk sangat iklan yg berlaki.. hehe

gambar selepas makan takder sbb tak sempat nak amik sibuk mengadap makanan...
apa2 pun memang sedap makan kat deselat...

p/s : aku lebih suka makan kat deselat dari muara tanjung harapan tu

2 comments:

  1. kalau kau beli jgn lupa cakap akak, akak pung nak beli.nak carik income lebh. akak tak nak letak kat umah.tapi akak nak letak kat taman permainan umah akak, upah sorang jaga.

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...