serabut betullah...

Salam.. 

Otak baru habis dari serabut ni. Mana taknya pepagi tengah-tengah drive tetiba nampak adik dengan kawan dia excident. Nasib takder apa-apa yang teruk berlaku. Cuma kedua-dua lutut dia je yang bengkak, mungkin kena dashboard kot. tulah kalau tak pakai seatbelt walaupun tak teruk tetap ada jugak  yang cederakan. 

Kalau otak dah serabut memanglah tak leh nak concentrate walaupun hanya nak type entry je. 

Awas segalanya gambar yang ada disini adalah hanya semata-mata gambar makanan ye. Kejadian kat Tasik Titiwangsa. Tak puas gather dengan member blogger. Sambung pulak Port Luck dengan family aku kat sana. Sangup tu dari klang nak melepak kat sana.

Ikan bawal sambal tumis.. Kakak aku yang bawak.. Sedap...

Sambal sotong. Kakak aku jugak yang bawak.

Daging masak black paper.. Kakak aku jugak yang bawak..

Ikan goreng.. Kakak aku jugak yang bawak.. See.. mesti ada ikan goreng kan.

Kangkung goreng belacan. (ni anak buah aku bawak) Dan nasi periuk satu... (aku yang bawak)
Ayam masak sambal tumis pemalas.. Ni aku yang masak.. hahaha.. sebab malaskan nilah jadi ayamnya.. tapi nasib baik tetap habis.

Sambal belacan. anak buah aku yang bawak.

Telur asin.. aku yang bawak.. tok topup2 takut tak cukup makanan. Tapi sangkaan aku meleset.. makanan tersangatlah meriah. cukup sesangat.

 Nasi periuk dua.. kakak aku yang bawa... pergh.. kenyang beb.. mana tak kenyangnya.. sampai dua periuk nasi.

Jom kiter makan... lapar ni.. hohoho... 

Sambil makan boleh tengok bebudak main-main kat PG... Sesekali bawak anak2 kesini bagi diorang happy sikit.

Oklah.. dah habis citer kat sana... sila menjamu mata ye.. babai..

13 comments:

  1. wah akak.port yg sama..makin berselera la tgk makanan smbil ditemani view yg cantiK! hehe

    ReplyDelete
  2. wohoooooo!~ meriah hya uols...
    my sis ada gak ajak iols dan keluarga gi makan2 kat sana...
    hany tak tau bila nak buat...

    ReplyDelete
  3. bestnya sambil makan boleh tengok anak2 bermain...

    ReplyDelete
  4. ya Allah kak...meriah sangat2.....piknik betul2 piknik nie...lauk pauk byk giler...sedap2 lak tu....mmg syok outing mkn mcm ni...bertambah2...syok sebab mkn ramai2 kan.....

    ReplyDelete
  5. mesti bertambah-tambah kan? pastu tanya bila nak kuruss... saya la tue hehhe

    ReplyDelete
  6. best sgt lepak tasik titiwangsa tu sampai sanggup dtg dari Klang? hehehehe..saya tak pernah ke tasik ni! hahaha

    ReplyDelete
  7. Waah sanggup tuh datang dari Klang nak ke Tasik Titiwangsa.. siap piknik lagik..ngan lauk pauk yang maveles..laa sedapnyaa.. :)

    ReplyDelete
  8. Seronok makan outdoor macam ini kan. Apa lagi gather dgn family.

    ReplyDelete
  9. dlm banyak2..tercabar selera nengok sambal belacan..hukhukhuk

    sedap2 nye menu2 mereka..hehe

    ReplyDelete
  10. semua lauk tu citarasa tekak akk ni kebaya..nak2 yg daging ladahitam tu....seronok korang kebaya...berkelah-kelah cam ni...

    ReplyDelete
  11. bestkan kelah ngan adik beradik cam nie....

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...