Adik - badik perempuan ku..

 Salam..

Just picture.. takder nak citer banyak ye... nak selitkan gambar adik badik aku je.. tapi semua yang adik badik pompuan je.. yang lelaki takder.. payah no nak jumpa yang lelaki.. bz bona.

Kesemua gambar ni masa kitorang sekeluarga pergi Port Dickson, Teluk kemang.. heh.. terbaliklahkan.. lantaklah malas nak betulkan.

jadi korang tataplah gambar kami ni ye.. hehehe...


 Ni.. Abah akulah...
Kohar Bin Jumbang.
aku tak tahulah nape nama atuk aku macam tu... 
korang tak tengok lagi nama atuk belah mak aku... terkejut korang nanti...
tapi tulah orang dedulu.. main letak je nama.. asal ado.. nasib nama abah aku ok.. kalau tak.. pilu jadinya..

Ni tentulah mak aku
Sariah bte Lanu.. 
ha... terkejut tak korang.. sikit lagi hujung lanu tu tambah huruf N pepandai koranglah sambung sendiri.. aku dulu kat sekolah penat dah jadi pirate... hehehe.. asik orang ejek aku je.. mesti ada tambah hujung nama atuk aku.. tapi bila ingat2 balik seronok gakkan.. kalau takder.. tak meriahlah sekolah

Kakak sulung aku.
Khodijah Bte Kohar
Umur 55 tahun.. 
aku tengah ngendeng2 duit kwsp dia ni.. hahaha.. kejikan.. takderlah gurau je.. 
akak aku ni ibu tunggal.. dialah yang jaga aku dari umur aku 7 tahun hinggalah umur aku 17 tahun..
besar jasa dia ni.. tak terbalas.. macam jasa mak aku kat aku.. macam tulah jasa dia kat aku... samarata.. selalu lebihkan aku dari anak dia sendiri.. hingga kini... 

Kakak kedua aku.
Fatimah bte Kohar
umur 50 kot.. hahaha.. tak ingatlah
tak banyak citer pasal kakak aku yang ni.. sebab aku tak pernah duduk dekat dengan dia.. tapi tetap masih rapatlah... tu dia tengah peragakan gelang2 adik-adik dia yang nak main banana boat..

Kakak ketiga aku...
Rohani Bte Kohar
umur dalam 45 kot.. maaflah ye.. tak ingat.. tak pernah selebrat pun.. nanti aku tanya..
kakak aku ni masih bekerja.. tu kat baju dia ada tulis nama tempat keje dia.. situlah dia keje..
aku pernah dok umah dia masa bujang dulu.. setahun gaklah aku dok sana sebelum dok bujang sendiri.. hehehe.. nak gak dok sendirikan.. tak sampai setahun.. aku pun kawen. titik

Sepatutnya citer dua orang abang aku.. tapi diorang tak join sebab bz.. teruslah kepada citer kakak aku lagi ye..
 Ni kakak aku yang ke 8. selepas abang aku 2 orang
Norhayati bte Kohar
umur 39 tahun
Nilah kakak yang paling aku rapat.. sebabnya dia dok dekat dengan rumah aku. dan dialah yang jaga 3 hero aku.. susah nak cari pengasuh macam ni.. jagalah detail.. sampai anak aku pun tak nak balik rumah aku.

 Ini.. kalau korang tak kenal memanglah...
anak yang ke 9
aku lah ni.. Nor Aishah Bte Kohar
Umur 31 tahun. tua dah.. tetapi tetap feeling mudakan..

Nilah adik bongsu kitorang...
Siti Normal Asiah bte Kohar
nama pelik..
sekarang dia ni dok ngan aku.. senanglah sikit aku ada orang bantu2 buat keje rumah ni.. 
bantu poket aku kekadang pun ada gak.. hahahaha.... dan dah tentulah kitorang berdua memang rapat.. 

oklah tu je salasilah keluarga aku. yang aku dok syok sendiri nak citer.. macam korang nak taukan..

oklah.
babai

sekian


Sekiranya korang berminat JOIN Sophie Paris. Hubungi je aku.. aku akan terangkan caranya. Bermula dengan yuran keahlian sebanyak RM15. Dan akan mendapat keuntungan yang tidak dapat dijangkakan.
Tel : 0196993415 Email : ffmbaishah@yahoo.com
 

12 comments:

  1. Cop, nama adik bongsu tu mmg NORMAL?
    Mmg unik...:)

    Ramai betul adik beradik kan....tapi mesti best kan, meriah...Jasa akak sulung tu menjaga awak mmg tak terbalas kan...

    ReplyDelete
  2. Rata-rata ikut pipi mak itu yg comel. Mesti mak pun cantik macam anak-anak dia masa anak dara dulu.

    Nama tak ada masalahlah Sya. Tengoklah bapak kakak lagilah PURVIT nama aneh tapi itulah org dulu-dulu unik kan.

    ReplyDelete
  3. kak ratu nmpk muda lah! i like :)

    ReplyDelete
  4. memang nampak muda lah kak ratu.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. bestnya ramai adik beradik...
    bila jumpa cenggini memang meriah lah ye sis...
    muda lagi u tu sis :)

    ReplyDelete
  6. tak pelikla nama siti normal..
    kan normal namanya tu...
    hehehhe

    ReplyDelete
  7. yang penting aishah paling cun. tetttt.

    ReplyDelete
  8. bila buat kenduri kendara senang, makayah jadi mandor je arah itu ini.


    anak no 9 tu cun la :D

    ReplyDelete
  9. ambbooii.. meriah org pompuan.. =)

    tapi seronok.. =)

    banyak boleh gossip2

    ReplyDelete
  10. kakak no. 3 uols tu....sebaya iols kekdahnya! :D

    ReplyDelete
  11. muka adik bongsu awk smla ngan awk..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...