Anak susuanku.........

Salam..

Nak memperkenalkan.. anak susuan aku yang sekarang merangkap cucu aku. hehehe.. aku tak tahu nak suruh dia panggil aku bila besar nanti.

Kisahnya macam ni. Tahun lepas dalam bulan 6@7anak buah aku ada amik anak angkat.. Kebetulan pulak masa tu aku tengah pregnantkan si Usyair Darwisy. Kandungan masa tu pun dah dekat 8 bulan. Lagipun anak buah aku ni dah 7 tahun kawen tapi belum ada rezeki nak anak sendiri.. pergi mana-mana asyiklah bawa anak orang. Bila dah bawa anak orang bukan semua mak-mak suka orang bawa anak dia. Jadi sedihlah anak buah aku nikan.. Aku kalau dia nak bawa anak aku.. aku rela je.. hehehe

Pehtu kitorang sepakat ngan dia. dari amik anak orang baiklah jaga anak angkat besar pahala ye dak. lagilah 24 jam dak tu berkepit dengan kiter. kisah selanjutnya baca kat sini ye. 

Anak susuan Qallif Naufal yang belakang tu..
Hyper aktif... suka senyum meleret.... senang nak dijaga.
paling best nak tidokan dia.. senang sangat..

Anak kandung baju biru Usyair Darwisy... nak tidokan suara aku kena kuat sama dengan suara tangisan anak aku.
hehehe... jiran aku kalau dengar aku beristighfar kuat tu. mesti dah tau aku tengah tidokan si Usyair Darwisy..
Rasanya satu taman dengar suara aku kot.. abaikan jelah.. yang penting dia tido...

Si qallif ni asyiklah mengeram je dengan Usyair ni.. pergh... pantang nampak tau.. senggih bermakna je.

Ibubapa angkat si Qallif Naufal.
harap korang jaga Qallif Naufal seperti anak sendiri.
Dan semoga korang juga akan dikurniakan zuriat sendiri.. amin

Saje je aku simpan citer ni disini.. semoga satu hari menjadi kenangan kepada anak2

ok... sekian

Babai..

Sekiranya korang berminat JOIN Sophie Paris. Hubungi je aku.. aku akan terangkan caranya. Bermula dengan yuran keahlian sebanyak RM15. Dan akan mendapat keuntungan yang tidak dapat dijangkakan.
Tel : 0196993415 Email : ffmbaishah@yahoo.com
 

7 comments:

  1. beruntung akak ade anak susuan....

    hope lepas ni anak buah akak ade rezeki tuk dpt zuriat sendiri...mane tau kan berkat ambil anak angkat....kite doa2 kan...

    ReplyDelete
  2. ada geng sebaya lah anak u.....

    smoga ada rezki anak buah u tu nanti, insyaAllah....

    ReplyDelete
  3. comel nye dua2 anak kecil ni..
    semoga ade rezeki anak buah awak nanti..

    ReplyDelete
  4. bagus tau org bela anak angkat ni
    besar pahala..bukan semua org mampu
    semoga anak itu membesar dgn baik

    ReplyDelete
  5. seronoknya...rasa nak ada anak angkat lalaki la..tp mengenangkan proses yang panjang...aduhai....

    ReplyDelete
  6. semoga ada rezeki anak buah akak tu.. selalu jugak dengar, lepas ambik anak angkat mengandung pulak.. Allah murahkan rezeki.. amin...

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...