6120C

Salam pagi..
takder apa yang menarik hari ni...
cuma aku sedih sbb henset Nokia 6120c aku skrin dia dah pecah..
aku pun tak tahu nape dia pecah... mungkin aku terhimpit masa tido kot..
aku pun satu suka letak henpon aku tu kat tepi aku bila tido
bukan apa bila jam henpon tu bunyi senang aku nak matikan
n terus bangun dari tido...
klu jauh kang malas pulak nak bangun.. bior je jam tu berbunyi..
dah lah aku sayang sangat kat henpon tu.. huhuhu.. sedih betullah..
tulah padan muka kat diri aku sendiri malas nak bangun punya pasal
henpon yg jadi mangsa.. nasiblah aku... 

Rupa henpon aku masa skrin belum hancur... (tapi ni gambar kat en. google.. hehehe TQ en. Google)

Yang ni pulak gambar henpun aku dah hancur..
tgk skrin dia sikit je leh nampak.. yg atas suma dah gelap n pecah..
klu nak guna utk calling2 tu bolehlah.. tapi kalau nak sms tak boleh dah... 
tak nampak huruf yg ditaip... huhuhu...
adakah aku kene beli henpon baru... 
erm.. tgklah nanti.. klu ada rezki lebih aku belilah baru..
klu takder pakai jelah yg ni...
korang rasa skrin ni boleh repair tak?


7 comments:

  1. kalau beli yg baru dah sama cost ngan yg nak direpair.. baik beli baru jer... hehehe...

    ReplyDelete
  2. huhuhu... ye ke? alamak harap2 yang baru bolehlah cik abg belikan blueberry.. hehehe.. sedey...

    ReplyDelete
  3. Ecah : nampaknya ko kena tunggu bonus bulan 12lah kalau nak beli baru balik.kwang kwang

    ReplyDelete
  4. ina mail - lambat lagilah kak ina... huhu.. susah nak berblogger tau.. tu salah satu teman tegar ku

    ReplyDelete
  5. ok.. nampak gaya kena beli gak yg baru...

    ReplyDelete
  6. Salam Aishah....

    Baik beli baru je Aishah..sebab..kos nak baiki sama je kot dgn beli..lagipun..kadang2 bila baiki ni..tak lama tu rosak balik sebab rupanya kat dlm tu ada lagi yg rosak.

    ReplyDelete
  7. diarihatiku & cikgu Li - hehehe.. nampak gayanye memang beli barulah.. tapi skrin lama tetap direpair.. hehehe... dah elok pun skrin lama tu.. dah boleh guna mcm biasa... tapi hati ni gatal nak beli baru jugak.. hehehe...

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...