luahan rasa.. berpaswed...

Salam... 

Semalam aku pergi clinic kesihatan sebab nak daftar untuk ibu-ibu mengandung ni. Jadinya aku masuk lambat banyak sikit. Tapi aku tak pedulilah, Selagi belum jam 12.00 pm aku akan tetap masuk opis sekarang ni. Malas nak fikir hal-hal yang lain. Yang penting aku ada time slip ditunjukkan sebagai bukti.

Yelah orang lain mana yang masuk lambat sebab hantar anaklah, pehtu balik awal sebab ada kenduri kendaralah, nak blajar lorry lah. dan macam-macam lagilah alasan tak logik bolih pulakkan.. sesekali aku masuk lambat apa dehal.. tak menjejaskan syarikat pun.. maklumlah aku bukan orang yang jenis menonjol kat opis ni..

tapi citer ni takder kaitan pun dengan apa yang aku nak citer... kalau korang nak baca citer sebenar korang kena minta paswed kat aku ye... 

Show encrypted text

tapikan.. sekarang klinik kesihatan dah tak bagi vitamin macam dedulukan.. dulu tak silap ada tiga jenis ubat.. tapi sekarang obimin dengan iron tablets jekan.. senang takyah nak telan memacam vitamin.. Ingat aku ngandung dedulu kene beli sendir Obimin. sebab tak lalu nak makan ubat klinik..

  Pen tu tak termasuk dalam kategori vitamin ye..

Ok.. babai.

15 comments:

  1. tak bole baca....

    lain dah ubat ngandung sekarang...
    kalau dulu sebeban dapat...

    ReplyDelete
  2. Salam Ratu Kebaya,

    Nak tahu rahsia...hehehe

    Obimin dulu pun sy tak tahan nak telan...erk...tutup idung dulu...

    ReplyDelete
  3. nak paswed pls.... meh bagi kat twit2 ye... :D

    nokkk... lama giler ubat2an tu iols tinggalkan...
    dan tak berapa gemar bau obimin tu...

    moga uols sihat sejahtera ye....

    ReplyDelete
  4. dah lama tak baca ayat " OBIMIN"..hahaha...

    knp x leh baca ayat merah tu...

    ReplyDelete
  5. Salam,
    LF tak faham ubat2 ni .. nak tanya isteri, dia pun dah lupa .. he he.

    Take care, jaga kesihatan

    ReplyDelete
  6. betul tu kak...dulu kat klinik gomen yg ade problemjek akan dpt obimin, kalo tak kene laa beli sendiri..skrang die bagi kan...bagus le camtu.....

    jage diri kak....makan makanan berkhasiat yeak kak....

    ReplyDelete
  7. actually..obimim tu dah cukup dah vitaminnya utk org ngandung..sbb tu skang gomen dah bagi pil2 kecik2 kunin tu ehehhe

    ReplyDelete
  8. saya pun tak boleh telan obimin..obimin ni saya habiskan bile dah bersalin.hahaha
    masa peknen makan SANGOBION..
    lebey kurang je khasiatnya..
    kata doktor la

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...