Menelaah....

Salam..

Malam ni nak menelaah novel... erk... bolehlah kan menelaah novel dah. Kesan membaca Novel I love u stupid.. Disebabkan perasaan membuak... tak leh terima hakikat yang endingnya macam tu. dengan tak semena-mena aku tertekan jari membeli sambungan novel tu. My precious Iris kat Karya seni.. Alhamdulillah dah sampai.

Malam ni mulalah aku menelaah novel ni. Doakan aku berjaya mengkhatamkan novel ni.. hahaha.. overkan..

My Precious Iris.
Buku ada kat atas drawer bawah meja...
mata asyik menjeling je ni.. aduyai...
sabarlah hati.. balik karang baca kat rumah ye..

ok..

babai



Sekiranya korang berminat JOIN Sophie Paris. Hubungi je aku.. aku akan terangkan caranya. Bermula dengan yuran keahlian sebanyak RM15. Dan akan mendapat keuntungan yang tidak dapat dijangkakan.
Tel : 0196993415 Email : ffmbaishah@yahoo.com
 

3 comments:

  1. saya sekarang mood nak membaca tak mari huhu

    ReplyDelete
  2. Saya kalau pegang novel...tak sampai 2 minit...lelap! So jgn suruh saya baca novel, malam2 pulak tu! hahaha..

    ReplyDelete
  3. Kaki novel jugwk ni..bagus2 suka menelaah :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...