Sudah pandai mendaki....

Salam...

Ni mood tengah rajin, memang asyik nak mengupdate blog jelah.. mood rajin ni pun dah sampai ke mood masak sekali.. kalau tak nak tengok dapur tu berasap memang payahlah.. erk.. macam masak pakai dapur kayu sampai nak keluar asap bagaikan..

Citer bab mendaki ni.. bukan lah mendaki gunung Everest yang tengah hot sekarang ni.. tapi mendaki tangga rumah je pun.. aku tak yahlah cakaplah memang tak henti2 turun naik tangga rumah tu. tapi ni dak kecik yang baru nak pandai meniti-niti tepi sofa.. tapi dah ada hati nak mendaki tangga rumah pulak... aduhai .. aku nengok pun seriau..

tapi takper aku bagi peluang sekali kat dia.. korang tengoklah gambar dia ni,,
Tengah memikirkan macam mana nak mulakan langkah pertama...

ok.. dah naik ke satu step...
aku panggil dia.. tapi buat derk je dia...
nak mendaki tu lagi penting..

Ok.. ni dah tak bolehj jadi..
aku tengok makin laju je...
cecepat aku amik gambar dia
dan bawak dia turun...

Ada hati nak panjat tangga ni.. padahal kaki tu buka kuat mana pun... 
tulah akal yang dia dapat masa demam tu... herm... nak kena pagar tangga ni.. risau aku.. 
buatnya aku tengah sibuk masak kat dapur.. dia dah sampai kat atas pulak...

hehehe...
sambung bab angin rajin aku pulak...
ni malam tadilah.. terover rajin.. lepas masak untuk dinner..
tiba2 nak buat pau goreng untuk sarapan bebudak pagi ni...
gigihlah uli tepung..
hehehe.. tapi setengah kilo jelah... 

Pau yang dah siap isi inti...
ha.. korang tau inti dia apa..
aku pakai Peanut Butter ladys choice je..
hahaha... aku nak buat pedas2 kang bebudak tak nak...
kaya.. aku lak taknak.. hehehe..
dasar... nak yang sedap jekan..
ikut tekak akulahkan...

Tadaa.....
dah siap goreng...
gebus-gebas ak...
pergh... makan panas2 ni memang sedaplah...
lelagi peanut butter tu ada coklat sekali...
minum lak dengan teh 'O' limau...
memang terbaiklah...

masuk bakul angkat sendirikan.. hehehe

oklah.. tak nak merepek dah

sekian

babai...


Sekiranya korang berminat JOIN Sophie Paris. Hubungi je aku.. aku akan terangkan caranya. Bermula dengan yuran keahlian sebanyak RM15. Dan akan mendapat keuntungan yang tidak dapat dijangkakan.

Tel : 0196993415 Email : ffmbaishah@yahoo.com

 

6 comments:

  1. E''eh kreatif la ko kak!!! Nanti lieya nak tiru laaa...weekend harus jadi projek mendonat i hahahahahah.....

    Siap sedia la kak pakai safety gate...kalo x laju aje laa dak kecik tu cari peluang panjat tga...

    ReplyDelete
  2. sedap gila pau goreng...kalau buat sendiri, boleh letak inti banyak banyak...hahaha

    ReplyDelete
  3. Wah... cepat adik dah panjang langkah dan nak panjat tangga dah:)

    Pau inti kacang merah kakak suka RK.. Banyak juga setengah kilo.

    ReplyDelete
  4. tengah berlatih mendaki tu...
    errmmm terliur ngan pau goreng tu...

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...