Tudung2u pilihan hati..

Salam...

Kepada pembaca blog yang kusayang... chewah... dan.. dan.. kusayangkan.. tapi memang aku sayang korang punkan... tapi tu hanya aku jelah yang tahu punkan.. sebab hati aku.. aku jelah tahu.. mih.. mih..

Ok... sebabkan aku sayangkan korang. Ni aku nak promote kat korang satu kedai online ni, yang menjual pelbagai jenis tudung dengan harga berpatutan. Kepada peminat-peminat tudung korang bolehlah click ke website ni.

Website tudung2u
tak lama lagi nak puasakan... ada beberapa minggu je lagikan...
kotlah korang tak sempat nak beli sekarang.. 
penat nak berjalan keluar dan takut tak tahan masa bulan puasa nanti..
korang click je website kat atas ni.

Kalau korang tengok gambar kat bawah ni.. Mungkin korang lagi teruja dengan tudung-tudung yang ada. bermacam-macam pilihan ada.. sampai aku pun rambang mata dibuatnya..

 Tudung instant yang pelbagai design ada...

 di antara bawal yang aku berkenan..

 Selendang/shawl
halfmoon pun ada tapi aku tak sempat nak printscreen lak...
tapi korang boleh tengok dalam website tu kan..

Anak tudung.
ada ninja, syria dan macam2 lagi. 

Kalau korang dah berkenan dengan tudung bawal atau shawl tu. mesti korang memerlukan kerongsangkan. kat tudung2u pun ada jugak menyediakan kerongsang.. memang senanglahkan sekali harung je satu tempat.. tak yah nak cari tempat lain dah.

Antara koleksi keroangsang yang ada...
memang cantikkan .. korang tengok tang harga tu.. memang marbeleskan... 

memang tak tahan mata aku dibuatkan.. naik rambang mata.. dan juling-juling dah... hehehe..

sebab korang semua kesayangan aku... 
dengan ini ada berita baik untuk korang. 

tak kiralah korang pembaca terang, pembaca senyap, pengikut ke atau bukan pengikut ke.. 
sekiranya korang berhenti lama dan membaca iklan entry blog aku ni... korang akan mendapat diskaun sebanyak 15% dengan mengunakan baucer kod dibawah. (dan akan dapat harga yang lebih murah dari harga diatas)

UZR2013

baucer ni sah 
(sah hingga 30, June, 2013)

jadi apa tunggu lagi.. jom lah masuk ke 



Sekiranya korang berminat JOIN Sophie Paris. Hubungi je aku.. aku akan terangkan caranya. Bermula dengan yuran keahlian sebanyak RM15. Dan akan mendapat keuntungan yang tidak dapat dijangkakan.

 Tel : 0196993415 Email : ffmbaishah@yahoo.com

 

8 comments:

  1. Lawa2 tudungnya. Jap lagi nak terjah.

    Angan2 mat jenin raya tahun ni nak bikin selendang sendiri...:)

    ReplyDelete
  2. Wahhhhh best2...berpinau tgk kaler tudung yg gojes2 kak.....suke gak bawal tuu...cantik kaler n printed die kan kak....

    ReplyDelete
  3. Bestnya blog awk.. nice to read and read more

    Free2 jemputla ke blog saya ye
    http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ai
    saya ni newbies blogger
    saya baru je follow blog ni
    jemput follow blog saya ye
    umielman.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...