Kasih seorang Abah

Salam....

Hari ahad lepas.. keluarga aku dikhabarkan berita yang kurang enak.. Abang aku pula jatuh dari lori semasa kerja. Doctor sahkan tulang belakang abang aku patah.. Aduhai.. Hujung tahun lepas pun dapat dugaan yang sama.. Abang ipar aku jatuh dari pokok dan patah tulang belakang juga.. Tapi sekurang-kurangnya masih boleh duduk lagi.. tapi Abang aku ni hanya boleh gerakkan kaki sahaja..

Tapi sekarang doctor suruh balik dulu.. dan pakai Support untuk stabilkan pinggang dia... dalam 14 hari kalau abang aku still tak boleh nak gerakkan badan.. Kemungkinan kene operation jugaklah... Harap abang aku kuatlah...

Aku pun belum sempat nak melawat dia.. Insya Allah hari minggu ni nak pergi melawat dialah... dahlah hanya ada dua orang abang je...



Sedih tengok muka abang aku ni....


Kasih seorang Abah...
Tengah mengusap anaknya.... 


Untuk Arwah mak الفاتح ~ Sariah binti Lanu~

3 comments:

  1. semoga dipermudahkan dan kembali sihat seperti sediakala ... kasih ayah tiada tandingnya .

    ReplyDelete
  2. ya allah sayangnye ayah pada anaknya

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...