Kek Tunang Adik Ipar Aku


Muffin Chocalate

Cupcakes Tunang

Salam Semua... dah lama rasanya aku tak update... bukan tak nak update cuma kurang kesempatan je... almaklumlah tak lama lagi akukan dah nak bersalin.. jadi sume keje yg ada klu boleh aku kene siapkan hari2lah... Aku takut nanti aku bersalin berlambak pulak keje yg ditinggalkan... sian kak noor lak nanti.. dahlah keje dia pun banyak...
Ok... pergi pada tajuk yg asal.. aku nak citer pasal Cupcakes N Muffin kat atas ni... Cupcakes N Muffin kat atas ni aku order kat nazeha... http://cforcupcakes.blogspot.com/(Thanks zeha coz buat kek yg cantik ni zeha saya siap promote ni... nanti bolehlah dapat discount) i like.... hehehe..
Cupcakes N Muffin ni aku beli untuk hantaran tunang adik ipar aku... almaklumlah aku ni bukan menantu yg rajin menolong.. hehehe... so aku bawa buah tanggan jelah untuk belah laki aku...
takderlah terasa sgt aku ni tak menolong.. hehehe... lagipun nak tolong apa pun bukan masak sendiri.. belah laki aku pakai Catering je... Jadi menantu dia yg memanglah pemalas ni lagilah goyang kaki.. hihihi... Jadi konon2 kek yg aku bawa tu bolehlah menutup tahap kemalasan aku ni.. aku rasalah... tak tahulah bagi diorang... hehehe... apa yg penting adalah jugak aku menolong apa yg patut.. oklah setakat ni jelah update aku hari ni... nanti aku nak update gambar majlis tunang adik ipar aku lak.. aku tak sempat nak upload gambar dalam pc lagi... bukan tak sempat biasa keje upload gambar dlm pc ni laki aku je yg buat.. aku ni malas sikit.. hehehe.. ok babai..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...