Selamat hari bapa






Selamat Hari Bapa

Bapa, ayah, abah, itulah panggilan keramat anak kepada lelaki yang mempunyai anak. Kehebatan ayah tiadalah tandingannya…. Sebut saja ayah anak pasti berhati-hati. Ayah selalunya tegas dan penuh disiplin. Dalam banyak hal ayahlah kata pemutus.

Ayah juga jarang menunjukkan secara zahir sayangnya pada anak. Hakikatnya ayah amat sayang pada anak-anak. Kebanyakkan ayah tak banyak cakap tapi banyak tindakan. Ayah banyak mengajar anak-anak dengan perbuatan dan gerak geri. Ayah juga banyak guna bahasa badan, sehingga anak membuat telahan sendiri. Anak-anak kalau bercakap dengan ayah terlalu berhati-hati. Kadang-kadang takut kadang-kadang tidak.

Itulah kebanyakan lelaki yang bergelar ayah! Sempena Hari Bapa, hadiahkanlah sesuatu untuk ayah. Beraksilah dipentas kehidupan dengan aksi-aksi yang tidak mengecewakan ayah dan ibu kita.

SELAMAT HARI BAPA



6 comments:

  1. Selamat hari bapa untuk bapa2 di luar saya.

    Raikan lah penuh kasih sayang..

    ReplyDelete
  2. ye..memg kdg2 care ayah kite yg kite rase tak patut tu lar yg buat kite berjaya hari ni..hihikk..sayang abah ku!!~~selamat hari bapa..

    ReplyDelete
  3. tp kite slalu berkonlik ngn die...
    sy xpaham nape die sggup wat camtu
    da trang salah
    die slalu wat kite mengalirkan air mate
    xpe r..
    apepon die ttp ayah..
    SELAMAT HARI BAPA AYAHKU

    ReplyDelete
  4. kadang2 kita tak faham apa yg bapa kita nak.. selalu klu kita tgk dia marah, kita ingatkan dia tak sayangkan kita.. padahal bapa memang tak kan tunjukkan kasih sayang dia depan mata kita.. klu kita nak tgk sume tu kita tgk bila lelaki yg baru menerima cahaya mata.. dari situ baru kita nampak betapa bapa sayangkan anak dia..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...