Road Trip with My Broadband

wah.. kali ni Project Alpha Instant Cash Blogging yg minggu ke 9 pulak..
tajuknya Road Trip With My Broadband.. aku kalau pergi mana mesti nak bawa broadband..
yelah senang nak usung kemana2 broadband ni

lagi2 zaman sekarang ni kalau tak ada internet memang payah..dah jadi kebiasaan dah kalau sehari tak melayari internet boleh meroyan dibuatnya.

dulu aku guna TM Dial Up.. tapi bila nak pergi jenjalan tak boleh nak bawa.. takkan nak cabut wayarkan lepas tu nak sambung kat mana pulak... memang tak bolehlahkan..

jadi bila sekarang ni dah ada macam-macam broadband.. ha korang boleh pilih mana satu yang korang nak.. korang nak guna celcom ke maxis ke ikut suka koranglahkan..
kat rumah aku, aku guna streamix.. tapi tu utk guna kat rumah jelahkan

so aku kena cari satu inisiatif lain untuk gune internet kat luar rumah. jadi aku kene cari satu broadband untuk update blog aku atau untuk cari info yang aku perlukan. dari situ aku telah bertukar ke Wiggy P1 Wimax jika korang nak info yg lebih detail click sini.



Kalau nak guna internet kita boleh guna wiggy P1 wimax ni..sebab dia ringan dan mudah hendak di bawa. Nak bayar pun murah. Jomlah kita bertukar ke P1 wimax ni.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS






1 comment:

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...