Wahai cermin sakti.... naperlah aku cun!!!!!!

naperlah aku cun sgt ye..
gile perasan aku hari ni..
maklumlah jap lagi nak g kenduri kahwin..
muka pun dah touch up lawa2..
lawa2 pun utk cik suami je..
tu yang pentingkan..
hehehe...


ha.. lawa tak aku..
perasantan lah ko cik esah oii.. 
ingat ni nko ke.. eh.. aku masa anak dara mcm ni ape..
masa dah kawen je terlebih size sikit.. hehehe
korang tak caya tanya jap ye
aku tanya cermin sakti aku..
tunggu ye..

Wahai cermin sakti 
betulkan aku cun..
cuba ko tunjuk kat kawan2 aku ni...

ha... korang nampak cermin sakti aku dah jawab..
cantik tak aku... hehehehe...
cantiklah tu... 
cermin sakti aku tak tipu tau..
korang nak cuba tak?

hahahahahahahahahaha...

ketawakan aku ye budak ni..

oklah.. aku nak g kenduri kawen jap..
nak g makan nasi minyak.. balik karang aku jln blog kawan2 ye..

4 comments:

  1. sempat lagi kuarkan cermin sakti sebelum g kenduri ekk...nk pakai kebaye ke g keduri tu..hihihi
    menyelerekan

    ReplyDelete
  2. hehehhe..

    memg sakti betul la camtu.. :P

    ReplyDelete
  3. fad - mesti kuarkan cermin sakti tau.. klu tak selebet je nanti

    Ena - klu lah betul2 sakit kan best

    sam - hehehe.. mirror mirror on the wall..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...