Apa-apa jelah... dah tak tau nak letak apa

Salam...

Tajuk panjang² tu maksudnya aku dah tak tahu nak letak tajuk apa. Sekarang ni otak macam jem je. Berfungsi pun untuk perkara lain yang lebih penting. Nampaknya aku kena tenangkan fikiran barang sehari dua agaknya. Banyak benda nak kena settle. pergi bercuti pun bagus gak ni.

Walaupun banyak benda nak settle perkara yang ni pun penting jugak. Kalau tak alamatnya berbunyi je pinggan kat atas meja diketuk anak bujang aku. Menu simple aku last week jam dua baru gigih nak masak kat dapur padahal anak bujang aku dah membebel² kata lapar. Bukan aku tak sempat masak tapi kalau aku gigih kemas rumah lapar pun hilang.

Sayur goreng sempoi je..  gegar sikit gambarnya..

Ikan masak tauchu.... aku tak sempat makan ikan ni.. 

Masak lemak ayam.. disebabkan ayam ni aku tak sentuh ikan masak tauchu tu.. sampai dua hari aku ulang makan ayam ni.. ntahlah masa tu aku rasa terlebih sedap pulak ayam yang aku masak ni.. lagi kering kuah lemak ni lagi sedap.. lagi² kalau cicah dengan lempeng pergh.. sedap sangat.

Cekci pulak anak bujang aku ni
Inilah budah yang asik mengetuk meja dengan pinggan dan mulut tak berhenti bercakap lapar je.. sampai dua tangan dia makan masa tu.. lapar sangat kot.. kesian anak bujang aku ni..

Psst : rasa macam nak berhenti berbloging je.. tapi hati dah sayang...

21 comments:

  1. masak lemak ayam tu cicah roti pun sodapppp

    ReplyDelete
  2. lama tak mkn masak tauchu... tentu bertambh2 klu mkn...

    ReplyDelete
  3. Wahh sedap2nya lauk2 tuh..:) tgk anak bujang makan... berselera sungguh

    ReplyDelete
  4. auuuwwww model cekci tengah makan nasi..sedapnya....ikan tue nampak sangat sedap la kak...

    ReplyDelete
  5. iols suker masak tauchu ni... sbb rasanya 'ringan'... so makan banyak pun tak pe..
    hiks

    nokkk... memang seksi anak uols makan tuh!
    ekekekeke

    p/s : awat nak berenti blogging????

    ReplyDelete
  6. makan tak pakai baju~~stailo!haha~~

    ReplyDelete
  7. sedapnya ikan masak taucu..kegemaran sy..tp masalah hubby tak makan..nak masak tak semangat

    ReplyDelete
  8. amik la cuti kak..p tenangkan pkran..mana tau dapat idea yang lagi segar lepas ni..takmo la benti terus blogging nih..sayang tau..

    nengok menu ni mmg No takleh tahan la kak..Klo No amik kuah ayam dan sayo tu dah cukup..mmmmm keco la plak huhu..

    ReplyDelete
  9. jgn la stop blogging..nnti dah kurang la bloglist ana..hu3x..

    ReplyDelete
  10. sedapnya masak lemak tu..jgn berhentilah sis ratu..dpt buat entry sehari satu pun dah cukup..

    ReplyDelete
  11. Dah pukul 2 RK mestilah bujang kecik tu dah lapar. Ini dan dera anak nie. Kalau dekat kakak colek anak RK....

    ReplyDelete
  12. aduhai menu yg membuka selera ni....

    ReplyDelete
  13. tak pernah buat masak taucu.. taucu pun tak tau rupa camana...

    ReplyDelete
  14. alahai ikan masak taucu tu sgt menggoda nafsu nk makan..baru nk keluar lunch ni..laparr..

    ReplyDelete
  15. nape nak benti berblogging lak kak...janganla~

    cer akak bg resepi nak masak gulai ayam tu..sedapnye..

    ReplyDelete
  16. sedap tu...baru td mkn lunch, berlaukan ayam msk lemak..best..^_^

    ReplyDelete
  17. although tgh pic sj pon, perghhh menyelerakan! Sure sedap nie..:D

    ReplyDelete
  18. Pergilah bercuti tuk kerehatan diri dan fikiran. Pas tu Insyallah fikiran kan lebih segar dan graf semangat pun kembali meninggi.

    Ate suka tgk bujang yg makan berlenggeng tu.

    ReplyDelete
  19. sleranye die mkn...lame xmkn ikan msk taucu...

    ReplyDelete
  20. kadang2 ble kte terlalu penat,hati xtenteram,stress,ralit buat benda lain pnyebab kte hilang selera makan tau kak...tp ble kte happy,bersemangat jdnyer selera mkn kte akan jd normal kembali....

    ReplyDelete
  21. macam sedapppp..nyumyyyy!! hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...