Dapat hadiah

Salam...

Bukan hadiah anniversary aku pun... anniversary lambat lagi tibanya.. tapi ni aku dapat hadiah dari anak aku si uzair danish. fuhhhh...... hadiah yang boleh buat aku menangis secara tiba²...

Kalau korang nak tau.. si uzrei dah tak hisap puting lagi.. dah seminggu dia berhenti dari hisap puting.. nasib baik senang nak berhentikan dia.. tak der petua pun.. cumanya aku hapus dan lenyapkan segala puting yang ada.. tak tahan aku asyik nak beli puting je.. semingu sekali mesti kena beli puting.. yang paling tahan lama puting avent je.. tu pun sebulan.. lepas tu hancur digigitnya... 

Haiii.. untie n uncle saya dah tak memuting.. oleh itu saya dah bagi mama saya hadiah... hehehe

Sempena Uzair dah tak memuting lagi.. uzair pun bagi aku hadiah kat aku... aduhai.. hadiah yang boleh buat aku menangis.. dan hadiah ni jugak boleh menyebabkan tangan aku dengan spontannyer hinggap kat peha uzair.. 

korang nampak kesan lebam tu.. tulah hasil gigitan si uzair danish.. dia ingat lengan aku ni puting dia kot....
dan inilah hadiah yang aku dapat dari uzair malam tadi.. masa aku tengah leka tengok juara AF9 menyanyi.. sape lagi si Hazamalah...terus hilang feel aku nak layan konsert malam tadi... layan dulu kesakitan dan airmata yang keluar sebab sakit kena gigit dengan uzair...


27 comments:

  1. saya sampai sekarang tak ble berenti isap puting~hahahahahaha~~

    ReplyDelete
  2. suspen je, ingatkan hadiah apa la tadi, rupanya dapat gigitan manja ek...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..lepas ni jimat duit, x payah beli puting lg...

    ReplyDelete
  4. ingatkan hadiah apelah tadik...klu hadiah dari uzair memang bleh meleleh air matalah...klu zai siap meraung lagi..

    ReplyDelete
  5. ahaha...dia lepas geram tu buat ilang2 kempunan puting :)

    ReplyDelete
  6. cian di lepas geram tu.akak dapat rasa kesakitan dia, sebab pernah kena dulu cam tu.

    ReplyDelete
  7. zulfan isap puting gak masa kecik2 dulu tp si ika langsung tanak.. dan, mmg sungguhlaa orang cakap sikit sebanyak isap puting ni boleh buatkan gusi anak2 jadi jongang gak sikit

    ReplyDelete
  8. dah tak dpt puting, maknyer la jd mangsa...hehehe

    ReplyDelete
  9. hahahahaa...saba la kak..budak2 nak memanja..

    ReplyDelete
  10. hehe..selalu la si ibu nie jd mangsa anak2 ni.anak izan gigit perot wan dia smpai berdarah baru2 ni..tp wan dgn cucu,tak marah punya adoi la..

    ReplyDelete
  11. ADOILA...itu baru kat tgn..i pernah rasa kena gigit kat breast...rasa mcm nak putus...

    ReplyDelete
  12. huhuuh...sakit tu...mysons pun suka bg kejutan hadiah mcm ni gak ;)

    ReplyDelete
  13. budak2 mmg mcm tulah..mimi dulu pun gitu..nak cerai dari puting senang..tabiat gigit tu je susah sket..tp sekali jelah dee kena pun..tp lebam..

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah. Tahniah Puan Ratu, kerana Uzair dah tak hisap puting lg. Itu suatu berita baik (walau lengan Puan Ratu terpaksa menjadi korban. Itulah antara pengorbanan seorang ibu.)

    Maaf, bole Ate share dikit ttg isu puting ni berdasarkan pengalaman sebagai seorang pemilik nurseri (ex) dan ilmu yang diperolehi dari kursus NURY dan bhn bacaan lama-lama dulu. Anak-anak boleh diberikan puting tetapi sebaiknya hanya sehingga usia anak-anak 3 bulan pertama sahaja kerana itu adalah waktu sucking reflex mereka mula berkurangan. Tapi jika kita menjadikan ia sbg habit secara berterusan, maka kita akan mengakibatkan ketergantungan anak-anak kepada puting dan sulit bagi kita untuk memisahkan mereka dengan puting. Maaf kalau Ate 'menyibuk-nyibuk di komen ini. Moga pada masa mendatang kita sama-sama belajar.

    ReplyDelete
  15. gigitan manja dari uzair..hehehe...sabar yerk ibu...:)

    ReplyDelete
  16. Ades... kena tahan ler mak cik oi... nanti dah besow dia memang tak ler merasa nak gigit mama...

    ReplyDelete
  17. aduuuuuus..sakitnyeeee kak...sabo je la..kita kan memang atomatik tangan pun 'cepat' hihi..

    ReplyDelete
  18. ziarah cni, blog yg best mcm2 rencah ada kt cni.

    ate - anak sy yg sulung hisap puting smpi 3bln je pastu dia sendiri taknak. yg no 2 mmg xnak puting lgsg, nyonyot botol kosong je. nsb baik tak kembung.

    ReplyDelete
  19. dia perlukan masa melupakan puting tu Kebaya..tu yg tangan ko jd mangsa...lama2 ok dah tu nnt...

    Bujal punya komen mmg tak bleh blah..seeyoot jer...

    ReplyDelete
  20. takpe..lama kelamaan dia boring, dia tak geget lah tangan tu.ekekeke

    ReplyDelete
  21. drop by baca entry. isi masa lapang..
    klik2 nffng utk tmbh tabung..
    sama2 jana tabung nffng..
    klik klik...
    daaa~

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...