Perancangan

Salam..

Hehehe... belum apa aku dah sengihkan... aku sengih coz nak buat perancangan untuk tahun depan. Planning nak cuti-cuti malaysia dengan family. tapi tak tahu lagi mana nak pergilah.. kene berbincang sebab nak pergi ramai-ramikan..

Sebelum berbincang.. apa-apahal kita sediakan kalendar dulukan... Aku dah print dah kalendar 2014.. hahaha.. overkan.. nasib tak banyak cuti yang jatuh hari sabtu.. tu untuk selangorlah yang negeri lain aku tak kesah... mih.. mih.. mih..

Tada.....
Kalendar 2014 ku...
sabtu tu siap aku tulis rugi.. hahaha... melampaukan...
nasiblah 3 sabtu je..
tapi untunglah pada orang yang bekerja hari sabtukan... 

nak share gambar dak comel mama ni...
aku tengah bersiap-siap..
tapi dak ni syok dok kat bag balik kampung sambil makan biskut marie.

suka betul dia dok kat sini... memang port dia tempat ni..
konon santailah tu..

hai... kawan-kawan mama...
esok saya nak balik kampung andung (nenek) saya.
nak buat kenduri tahlil untuk arwah andung saya.


ok tu je nak citer...

babai.

Untuk Arwah mak 
الفاتح
 ~ Sariah binti Lanu~

 

5 comments:

  1. advance planning tu...
    tapi kalo nak gi ramai2 memang elok sangat start planning awal2...
    alolololo...nak biskut skit leh...
    safe trip sis...

    ReplyDelete
  2. Bagus bagus.. planning awai2... yalah, rugi la klu cuti umum jatuh sabtu... klu tgk calendar mmg sllu aim cuti umum jatuh hari apa..hehe..

    ReplyDelete
  3. Planning awal2 bagus....if x jd boleh je porlstpone...senang nk monitor kan....

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...