Tiga beradik ni...

Salam...

Cerita anak-anak je...

Dak ni kalau minum air kotak milo dah tak nak share dengan aku.
nak cucuk straw pun tak bagi... tapi dekat 1/2 jam barulah berjaya mencucuk straw yang akhirnya dengan bantuan aku.. herm... jangan nak tamak ngan mama ye dek...

Semalam..
Usyair Darwisy aku dah mula ajar makan sendiri..
hehehe.. 1st time makan sendiri takder lah bersepah sangat... 

Ni si Uzair danish mengacau adik dia makan... hish.. konon nak suap adik.. tapi suap kat mulut dia sekali... 

Khusyuk je Uzrei Danial makan...
Lapau sangatlah tu... 
ni lagi sorang suka sangatlah belenging..
kalau tido malam dah tak nak pakai baju..
panas katanya.. celah mana panas pun aku tak tau..
sebab aku tido berselimut.. tapi dia kata panas.
herm.. entahlah...

ok.. ada cerita lain.. tapi malas nak type pepanjang... 
kotlah kejap lagi aku rajin.. aku buat entrylah ye..

sekian 

babai...

Untuk Arwah mak الفاتح ~ Sariah binti Lanu~

 

4 comments:

  1. kemain seronok aktiviti makan2 dierang yer...adik tu sama macam sara semuanyer nak buat sendiri..nak jugak sampai boleh kalo tia dia ngamuk2..lepastu maknyer jugak yang nolongkan...

    ReplyDelete
  2. Tengoklah mulut adik sampai kilat dah. Makan dgn abang, biarlah Sha mereka berkongsi org tua kata nanti erat hubungan...

    ReplyDelete
  3. geramm tengok gambo budak dengan kotak milo tu..

    hehehe..aqil pun jenis pemanas.. malam2 tdo taknak selimut.. tapi kami tak bagi la dia tido belenging..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...