kesinambungan jem gilos petang semalam

semalam aku ada buat n3 pasal jem sampai kat depan bangunan opis akukan..
korang nak tau semalam aku sampai rumah jam 9.30 malam.. bermakna aku stuck kat jalan dalam 3 jam lebih..
fuh gila penat kaki aku n.. masa tekan clutch aku rasa peha aku macam dah tegang je..
tak pernah aku stuck selama tu..

memang betul dua contena yang excident.. dan mengakibatkan jalan untuk menghala ke shah alam terpaksa ditutup..
bermakna kene buka jalan menghala ke westport menjadi 2 hala.. dah lah bersesak2 dengan bermacam2 jenis lory
dari sekecik-kecik lorry hingga sebesar2 lorry contena.. aku dah naik kecut perut bila lorry nak mencelah masuk ke laluan aku.

oklah korang layanlah gambar yang sempat aku snap.. sebab terlalu slowlah aku boleh snap gambar ni semua...

dari simpang keluar opis... dah bersesak kat sini.. 20 minit stuck kat sini

tenggok... aku rasa masa ni dah sampai ke terminal west port agaknya..


dari cermin sisi kereta aku.. berderet kereta kat belakang nun.. masa ni dah jam 7 ptg...


masa ni pulak dah dekat jam 8 mlm... masih kat depan opis aku ni.. tekak dah rasa haus..
pinggang dah rasa nak patah.. macam2 perasaan yang keluar masa tu.. sabar jelah

ni je pic yang sempat aku snap.. yang lain2 aku dah takder mood nak snap.. hati nak bengkak pun tak guna.. orang yang excident tu pun tak mintak nak jadi macam tukan.. alih2 aku sampai rumah jam 9.30 malam.. alhamdulillah selamat sampai jugak akhirnya..

3 comments:

  1. kalau kete manual... sakit kaki tu...

    ReplyDelete
  2. i pun semalam keluar opis lewat...
    sib baik coz tgk kat luar jam giler time masa kul 5.30 tu...
    so bila i balik kul 9 mlm..
    jalan clear dah skit, lega!

    ReplyDelete
  3. sib baik smlm kuar awal..xdelah jem..sis, pagi ni dgr citer kl jem teruk sbb smart tunnel tutup..nak cari makan redah ajelah kan..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...