Masih kat opis tapi jalan kat luar dah jem gilossssss...

kemain panjang tajuk aku kat atas tukan..
masih kat opis lagi ni..
tapi tadi dapat info ada contena terbalik kat jalan
bukan sebiji tapi 2 biji.. tu yang aku dengar dari infomerlah..
kalau tak bentul info tu esok aku citer balik apa kes sebenarnya ye
nak keluar kejalan besar pun susah ooo...

korang tgk gambar yang aku amik dari opis ni
tgk pic ni (sorry quality gambar kureng sikit.. pic dari hp aku je ni)
tak nampak sgt jem tu.. cuma nampak kepala lori je
sebab terlindung dek pokok yang hijau itu indah dan permai.
dapat sipi pun jadilah ye.. untuk tatapan..
tengok bersusun lori dekat jalan tu..
tak bergerak pun jalan tu wei..
member yang sangkut dari jam 4 tadi pun u-turn balik sebab minyak kete dah kong..
sib baik en. polis buka jalan untuk dia.. kalau tak mau tersadailah dia kat situ..

tak balik pun susah ni.. takkan nak tgu kenderaan lagi banyak bersusun

korang........... meh hantar heli sebiji kat aku

4 comments:

  1. kak ana ada dgr dlm radio td..kat star cruise rasanya accident tu...

    ReplyDelete
  2. time2 gini rasa kalau leh terbang bagus gak. oh superman.

    ReplyDelete
  3. huhu...camtu la dok kota tgh bando ni kan..

    nek heli la tiap2 hari gini..=P

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...