selepas 12 tahun

Selepas 12 tahun akhirnya aku bertemu kembali dengan rakan sekelas aku masa bersekolah di sekolah menengah kebangsaan Dato' Harun, Tanjong karang, selangor. masa ni raya kedua aku g beraya kat rumah dia.. memang dari bulan puasa lagi aku nekad nak g beraya rumah dia..
akhirnya raya kedua tu aku pun glah kerumah dia.. masa nak otw kerumah kawan aku ni aku sampai tersesat ke hujung jalan.. maklumlah dulu masa sekolah dia dok ngan keluargakan.. jadi rumah keluarga dia memang aku taulah walaupun ingatan dah samar2..
last sekali dah tak jumpa laluan rumah dia aku call dia suruh tunggu kat simpang.. akhirnya barulah jumpa rumah kawan aku ni..
lama jugak aku lepak kat rumah dia dekat 2 jam jugaklah.. borak + makan.. yang paling best tu bab makanlah kawan aku ni masak mee kari.. fuh meletup mee kari dia.. berkali2 aku menambah..

oklah tu jelah citer kawan sekelas aku.. kat bawah ni aku abadikan pic aku dengan dia masa hari raya tu..

haa.... baju merah tulah kawan aku.. nama dia Shohilia Rizana bt Salleh..
kecik je orangnya berbanding dengan akukan... muka pun maintain je kecik..

kepada shohilia terima kasihlah dengan mee kari yang ko hidangkan.. memang superb sedap..
next year ada umur panjang aku datang lagi rumah ko ye...


12 comments:

  1. tak terperi hepi ko yer Kebaya....mmg sronok kan dpat jumpa balik kawan2 lama ni...

    ReplyDelete
  2. wah sonok ko kak....gi jalan2 raye....jumpe kawan lame tu....lame gile tu...mmg jejak kasih betul ni kak.......

    kak sweet ko kak...suke tgk heheeheh...mane ade besar sgt kak ....comel jek hah .....he he he...

    mee kari kak?...fuh kalo kene tangan yg mmg pandai masak, mmg berpinggan tambah kak....tak sedar2 dok hirup kuah tu...tangan capai lagi dok menambah heheeheheh

    ReplyDelete
  3. bestnye dpt beraya kat umah kawan lama...
    byk crite nak dikongsikan kan...

    ReplyDelete
  4. mmg best dapat jumpa kawan lama kan... mcm2 nak sembang.. hihiiwah hepi nampak...

    ReplyDelete
  5. jumpa kawan karib memang best.lagi pulak kalau akak tak nampak gambar.korang je nampak.

    ReplyDelete
  6. ena pun ada gak wat n3 jejak kasih nie tapi still dok la draf.. kena ikut hari la nampaknya.. pastu lom mengarang lagi just boh gambo jekkk..

    ReplyDelete
  7. seronok bila dpt raya umah kawan sekolah dulu kan..nak2 kawan baik..hehehe..

    ReplyDelete
  8. orang tanjung karang????

    gua orang sungai besar!

    ReplyDelete
  9. bestnya dpt jumpa kawan sekolah...12thn lama tu!

    ReplyDelete
  10. best kan jumpa kengkawan lama.. mesti banyak memori indah kan

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...