Glove & stokin

aku saje je nak citer pasal glove & stokin..
sebenarnya glove & stokin ni dah lama dah..
tapi baru minggu ni sampai kat tanggan aku
glove & stokin ni kawan aku belikan masa dia keje kat jepun last year
lepas tu bila dah balik sini.. dia pulak bz dengan keje dia.
aku nak jumpa dia pun tak boleh..
jadinya berbulan2lah tersimpan kat dia..
sudahnya last week dia ada jumpa member aku kat shah alam
jadi dia past kat member akulah..
barulah barang tu sampai ke tanggan aku..
aku menerima pemberian ini dengan gembira sekali
walaupun korang pun dah ada jenis yang mcm ni
korang pun tak herankan ... hehehe
aku je yang batak.. hahahaha

korang tengok glove & stokin aku ni comei tak?
dua glove kaki dan satu glove tanggan
(glove tangan ni aku nak pakai masa kat office ni.. 
tak tahan aku dengan kesejukan office ni.. boleh beku aku dibuatnya)

stokin yang dah bersarung kat kakiku.. besar betul kaki aku ni..
(kalau korang nak tau aku kat opis ni macam orang berpantang je tau..
siap bersweater dan stoking.. untuk elak kesejukan)

note : kekadang aku tak faham mcm mana orang boleh tahan sejuk tu.. 
aku ni sampai kecut jari ni tau..

7 comments:

  1. erk sejuk sgt ke dlm opis tu sampai pakai cenggitu?hiihihi..klu lissa lg suker sejuk2...=)

    ReplyDelete
  2. comel ar kak stokin ngan glove tu....

    betul tu kak, opis lieya ni lagi sejuk gile...sampai lieya rase lieya ni mcm daging korban dlm peti sejuk dah heheheeheh....

    ReplyDelete
  3. huhuuh,

    sejuk la besh aishah...heheh hany ni maybe contra la ngn aishah kot...kek opis hany lak...pantang pns sikiiiitttt je, mesti hany dh bising2 dah...

    ReplyDelete
  4. ratu kebaya ko ni sentiasa je sejuk.sampai dah habis pantang tetap maintain pakai stokin kat opis.akak tunggu je ko pakai sarung tangan plak.kwang kwang

    ReplyDelete
  5. Cantik laa stokin ngan glove..tuh.. Tak de laa besar mana kaki tuh.. kira ok dah tuh..comei jerk..

    ReplyDelete
  6. betul ker ko nak pakai glove tuh kat opis.. hahaha.. macam pelik sket.. tapi kalau dah terlampau sejuk nak buat camne kan..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...