Scone

Semalam pagi aku breakfast buat scone
tak pernah pun buat scone tapi terasa nak cuba buat
bahan2 pun dah ada jadi aku pun memerah tenaga untuk membuat scone...

gambar cara-cara membuat scone ni aku takder ye..
sebab aku dah terdelete separuh gambar kat dalam phone aku..
dua gambar ni je aku sempat simpan..
oklahkan dari takder..

jadi layanlah gambar scone aku ni
masih dalam oven..
proses sentisis ye .. hehehe.. mcm pokok pulak

yang dah siap masak dan tunggu untuk masuk perut je..
tapi agak terkeras sikit.. mungkin terlebih tepung..

kalau korang nak tau resepi scone ni..
korang boleh g kat blog Kak ina mail ni ye

akhir kata
selamat mencuba..

9 comments:

  1. wahhh scone! hantar skit kat spital ni meh.

    -yg teringin-

    ReplyDelete
  2. ada bawak kat opis ke.resepi scone coklat akak tak de.nanti bolehlah menery scone coklat pulak.

    ReplyDelete
  3. kak ratu kebaye cantik manis, thanks sudi singgah umah lieya yg tak seberape tu....malu lieya ...auwww!!!

    wah kak ...scone tu....teraa tul akak....lieya suke masuk blog yg masak2...cam blog kak ina tuh....nape tak jumpe blog akak dari dulu....syok gak bace entry2 akak......salam kenal yeak kak....

    ReplyDelete
  4. terlebih tepung xper, jgn terlebih gula fulakkks.. ihiks

    ReplyDelete
  5. wah besh yer dh cuba





    dh ngk resepi nnti nk try...lamer dh x try meneRy resepi...huhuhu

    ReplyDelete
  6. teringat lagi kesedapan scone kat cameron hari tuh,, panas panas dimakan pastu minum pula teh sarbat,, perghhh.. sedap weh

    ReplyDelete
  7. aishah, mintak sikit...hr tu sekali ana pernah buat tp mcm x best je...bleh try la resepi kak ina mail tuh...

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...