Berbuka yang lepas

Salam... 

Sabtu dan ahad yang lepas aku gantung kuali je.. Sebab kakak aku ajak berbuka kat rumah diorang. Alhamdulillah takyah aku nak bersilat bagai kat dapurkan..

Tapi ni bukanlah menu berbuka kat rumah kakak aku. Aku malas nak amik gambar bila dah jumpa adik badik kat sana. Ni aku siarkan gambar yang menu berbuka yang ntah hari keberapa ntah.. Yang penting ada jugak permandangan indah untuk tatapan korangkan menjelang nak berbuka puasa petang nantikan.

Ikan gerut masak masam manis... 

Ikan gerut goreng.. untuk anak2 aku.. makbapak pun tumpang sekaki...

sayur goreng orang malas... yang malas tu tang hirisan lobak tu.. nampak no pemalasnya..

Liguine Carbonara (ntah betul ke tidak namanya blasah je ni) 
Ni kakak aku bagi sedap.. nak request kakak aku buat lagilah..

Pisang goreng kaya dengan cheese... Sebab aku nak habiskan cheese dalam peti ais.. pehtu tak tau nak buat apa.. aku bancuhkan sekali dengan tepung goreng pisang ni.. pergh.. bila makan memang nikmat sangat...

Psst : mintak maaf kengkawan aku kurang berBW kat tempat korang.. ada yang pergi tapi tak tinggal jejak.. sebab ada tuntutan nafsu kerja yang harus diselesaikan.

10 comments:

  1. dalam byk2 tuh, pisang goreng gak menusuk kalbu

    ReplyDelete
  2. petang nie pun mama eida cakap nak buat goreng pisang.....nasib baik..kot x..memang ngidam habis la..tengok goreng pisang kat sini...

    ReplyDelete
  3. iols terpikat dengan Liguine Carbonara
    penah try gak buat carbonara ni
    macam tak jadi jahhhhh!~

    nak kena cuba gak lagi

    ReplyDelete
  4. tang ikang geruk masak manis tu memang mengooodeee huhu

    ReplyDelete
  5. Pisang goreng berCiss ko yer..kemain merombak resepi....

    ReplyDelete
  6. carbonara tu paling menarik perhatian..lapar terus..hohoho..canggih la akak,pisang grg cheese gitu =)

    ReplyDelete
  7. amboi sedapnya ikan gerut masa sambal. lapar plak perut ni.

    ReplyDelete
  8. no hal kak ratu..happy fasting...pergghh terangkat pisang goreng cheese tuhh hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...