aku sudah kembali...

tajuk tak tahan..
terasa begitu lama aku meninggalkan alam maya ni..
hehehe.. sebab apa sebab aku bercuti..
bukan cuti2 malaysia ye.. tapi cuti2 memerah tenaga..
sebab apa nak memerah tenaga pulakkan..
mesti korang tertanya2 kenapa nak memerah tenaga..
(macam korang kesah kenapa aku nak memerah tenaga)
bukan aku pergi bersukan pun..
tapi aku cuti sebab adik ipar aku nak kahwin..
best ooo.. dah lama takder kenduri kahwen belah en. suami aku..
last kenduri pun.. hehehe last masa majlis aku dengan en. suami je..
tu 5 tahun lepas.. sekarang ni pulak adik ipar aku kawen..
meriah memang meriah.. walaupun penat tapi seronok.. hehehe
semua adik beradik berkumpulkan..

ni pic masa nikah.. nervous adik ipar aku..
dari apa yang aku tengoklah..

ni pic hari sanding lak..

tu je n3 kali ni..
next pic wil be update later ok..
sebab nak sambung buat keje..
keje melambak telah ku tinggalkan dari hari jumaat
keje memang tak pernah habis.
hari ni habis, esok berbukit balik..


12 comments:

  1. oo kenduri adik ipar, kat mana ni? selamat menyambung kerja2 yg menimbun ye :)

    ReplyDelete
  2. kenduri kat hutan melintang perak je adia.. tq.. hehehe.. mmg nak sambung ni.. banyak tullah..

    ReplyDelete
  3. tahniah2
    bilo la eden nak naik pelamin niiii

    ReplyDelete
  4. oo patut pun lama menyepikan diri...best nya balik kg kan..:)

    ReplyDelete
  5. owh.. patut pongggggggggg!! hehehe..

    cantik juga make up tu.. nampak nice jer.. tak over.. yerla.. semua nak masa nak jadi isteri mesti nervous kan!.. ;)

    ReplyDelete
  6. oo...sudah selesai ek....akak nye turn...dr minggu ni smpi 26hb nanti....aduhhh

    ReplyDelete
  7. rewang jangantak rewang... Penat ar... PEAce...

    ReplyDelete
  8. congrats ye kak.. aritu x sempat nak sapa akk.. nnt saye apload gambo majlis adik akk ni eak..

    ReplyDelete
  9. lepas kenduri mesti tido terbungkang kan.. penat tak hengat..

    ReplyDelete
  10. mengadap kerja kawin memang penat...
    then balik rumah, ngadap kejerumah..
    then ngadap keje opis...
    neverending stori ooo hehehehee

    ReplyDelete
  11. terima kasih sedap daging korbau hasil kenduri kahwin adik ipar ko.nanti tak lama lagi bolehlah jadik jurusolek profesional.

    ReplyDelete
  12. lya - tak lama lagi naiklah tu..

    ana - tulah pasal lama menghilangkan diri..

    ena - hehehe... i yg make up tu.. ahaks..

    mamarempit - sudah selesai kak.. dah selamat pun.. hehehe

    dkama - penat rewang tau..

    honey - takper.. masing2 sibuk masa tu...

    cik pah - tu dah semestinya.. terbungkang sampai tak hingat dunia...

    rasp - tulah pasal sis.. tak larat dah ni...

    kak ina - sama2..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...