Tanda ingatan

Salam..

Hari ni just nak umumkan yang aku dah terima tanda ingatan sebagai Persahabatan alam maya daripada Ratu Siput.. bah kata ratu untuk bulan berkasih sayang.. hehehe.. harap2 tanda ingatan ni akan mengekalkan persahabatan alam maya ni sampai bila-bila..

Mengikut n3 KIMDDC semalam.. kesimpulan yang aku buat selepas membaca n3 kak ina yang membuatkan aku sampai terasa dan ingin melelehkan airmata... walaupun sedih, gembira atau perasaan yang bercampur-baur dengan amarah.. orang sekeliling takkan tau.. tetapi dengan melalui blog kita dapat meluahkan apa yang kita rasa dan pendam.. dan juga dapat menerima nasihat dari komen yang rakan2 blogger berikan.. kadang2 kita nak luahkan kepada orang yang sekeliling ada kita terasa berat dan malu.. hanya di blog yang pada mula awalnya takder seorang pun yang membaca.. tetapi dari hari ke sehari pembaca tu akan bertambah sehingga menerbitkan perasaan untuk merapatkan persahabatan seperti yang Ratu siput lakukan..

Hanya kata2 salam persahabatan yang aku dapat hulurkan setakat ini.. harap kita akan bertemu di masa akan datang.. Terima kasih Ratu Siput..

Dengan hati yang ikhlas aku menerima Friendship token dari Ratu Siput.. 

Parcel yang diterima.. ada dua.. tapi satu untuk KIMDDC punya..

Key Chain yang aku dapat... dari http://akuratusiput.blogspot.com

Dah selamat dipasang dengan kunci kereta aku..

Salam sayang dari aku buat ratu siput dan rakan2 blogger yang lain.. walaupun tanpa tanda ingatan.. memadai dengan ingatan dari hati.. Terima kasih..


13 comments:

  1. bestnyaaa...comel lah keychain tuu

    ReplyDelete
  2. samalah kita dapat unta.. so boleh lah kita bawak unta pergi kerja hari hari..takyah tuang minyak

    ReplyDelete
  3. tanda ingatan tu yg mahal harganya kann :)

    comeinya keychain unta tuuu

    ReplyDelete
  4. tnda ingatan yg akan di kenang smpai bila2 tu..

    ReplyDelete
  5. wah bestnye kak...murah rezeki akak...comey2 pulak tu kak....

    ReplyDelete
  6. best dapat yer....tapi kunci alarm tue sama ngan angah la.. hehehee

    ReplyDelete
  7. :) betul tu...byk gak yg kite ble blajar melalui blog ni dr sudut yg positive...salah satu wadah tambahan utk membaca jugak :) wah dah gantung keychain tu ye...kalau naik unta takyah kai mnyk...smggu la baru sampai opis...ehehe...

    ReplyDelete
  8. Ratu Siput memberikan unta kepada Ratu Kebaya...From RATU to RATU...

    ReplyDelete
  9. cute nyer..ade unta lagik..ehe..

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...