Feeling-feeling anak orang kaya dalam novel

Salam...

Sejak dua tiga hari ni suka pulak aku letak tajuk entry panjang-panjang pulak.. hehehe... almaklumlah dah kurang kerja.. HQ dah takeover kerja aku sekarang ni.. jadinya kerja dah berkurang sikitlah dari biasa.. jangan pula ada yang kata aku tak der kerja langsungkan.. keje tetap ada.. hari-hari ada hinggakan kerja yang ada tak habis dah sampai pulak kerja yang baru... biasalah tukan kerja takkan pernah habis...
Tapi berbalik pada tajuk kat atas tu... bila kerja dah kurang.. jadinya ada masa extralahkan.. mulalah mulut tu nak diisi dengan kudap-kudapan.. sambil berkudap sambil bergosip... bukan gosip liar.. gosip mengingatkan diri sendiri.. eh.. ada ye gosip ingat diri sendiri.. tu untuk aku je kot..

Tapikan aku dah rasa macam anak orang kaya yang  dalam novel pulak.. boleh dok goyang kaki sambil ngorat-ngorat secretary.. syok je.......... sekejapan terfeeling keluarga aku adalah Tan Sri... TAN SRI KOHAR..

Takpun aku feeling macam Hero drama@novel Nora Elena tu.. si Sethan tu... Orang kaya jugak tu... banyak bisnes... 

Psst : abaikan n3 merepek aku ni dikala petang jumaat yang keje cuma ada secoet.. tunggu minggu depan baru keje menimbun macam kebun..

19 comments:

  1. nik pun tengah takde keje... duk la berkarat tunggu bos balik..pastu buat muka..pliss bagi saya keje...

    (inilah hakikat yang perlu diterima bagi org yang dah nak bersalin..mana nak dapat projek dah..bos hold semua bgaikat org lain..huhuhuh)

    ReplyDelete
  2. ape kesudahan citer smlm kak? ujan ar... ai bengang siaran kejap ada kejap takde, ai tutup tv. sentap!

    dia terima tak lamaran jejaka tampan tu? reply kat komen n3 ai tau...

    ReplyDelete
  3. sukeee citer nieh...!tp jumaat xdek.. :(

    ReplyDelete
  4. pun takde kerja, sbb tak bekerja heheh. tapi kerja rumah menimbun la..

    ReplyDelete
  5. best ke citer ni? sana sini org ckp psl drama ni..nti dee tgk kat tonton.com jelah..hehehe..

    ReplyDelete
  6. Adoiyai..gambar aaron aziz laa..adess.. best2 citer tuh.. :)

    ReplyDelete
  7. semua org duk sebut pasal nora elena ni..tp i lom sempat tgk lagi

    ReplyDelete
  8. tgk skli je citer ni..cm best kan sbb ade aeron.slalu tak sempat tgk...

    ReplyDelete
  9. orang perempuan rajin nonton drama yer....hehe

    ReplyDelete
  10. suka tgk cete nie...bila lg nak berangan. :)

    ReplyDelete
  11. Hello. And Bye.

    ReplyDelete
  12. suka tgk citer nie gak..best sgt..:)

    ReplyDelete
  13. aku pun layan jugak cite,tu ..tapi slalu sampai umah dah nak abis.. mama aku yg update kat aku hari hari..

    ReplyDelete
  14. Citer nih memang layannnn... sampai tak boleh nak miss, tapi biler dah kerja nih manjang jer miss ceriter nih...

    ReplyDelete
  15. huhuhu x berkesmpatan lg nak tg karang la ku jengah kat malaymovie

    ReplyDelete
  16. i lap u aaron !!
    tak sabar nak tunggu movie ombak rindu

    ReplyDelete
  17. orang kaya duk umah laaa nekkkk...takyah keje! muahahahaha

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...