Selesai sudah.......

Salam....

Ok... ok... ok... dah tak mau emosi lagi. Aku dah tulis surat cinta dah bagi kat orang yang buat emosi aku terganggu. Harap dia dapat terima luahan perasaan aku tu. Kelakar aku ni kan. emosi terganggu pun siap tulis suratkan. Sebab apa aku tulis surat. Kalau korang nak tau aku ni tak reti nak marah dekat orang yang buat aku berserabut. Kalau aku marah dan membebel-bebel kat orang tu. Nanti airmata aku tu sama laju keluar dengan apa yang aku bebelkan. Sudahnya ayat bebelan aku tu akan tenggelam timbul dengan sedu-sedan dan airmata.

Love letter from google

Baiklah aku tulis surat je dan orang tu boleh dapat penyampaian aku dengan sempurna dan terus meresap masuk ke dalam jiwa dia. tapi kalau hati batu memang tak dapat proses pun penyampaian aku tu. Tapi orang ni kategori hati yang lembut lagilah. Sebab surat yang aku berikan tu dia dapat terima dan proses dengan baik sekali. Dia pun dah minta maaf dengan aku. Aku pun sama dah minta maaf juga kat dia. Kira adillahkan walaupun aku sakit hati tak semestinya aku pun tak salahkan. Kena sama² minta maaf barulah masalah tu pergi dengan tenangnya. 

Hati aku tenang dan  Hati dia tenang bila masalah tu dapat diselesaikan dengan cara yang baik. Harap lepas ni takderlah nak bermasam muka lagi. Tak best ooo.. bila muka masam buat keje pun tak selesa... 

Dan aku nak ucap jutaan terima kasih kepada kakak, abang, adik-adik dan rakan² blogger yang memberi comment dan nasihat yang betul² berguna dan sanggat² aku perlukan. Dengan nasihat koranglah aku dapat semangat untuk menyelesaikan masalah yang aku alami..

Terima kasih dan SAYANG banget kat korang...


20 comments:

  1. biasa la kadang2 bila hati serabut air mata tuh senang je nak meleleh la kan. sama la kita. huhuhu.

    ReplyDelete
  2. akak,


    jgn private blog okeh...

    ReplyDelete
  3. Bila hati tenang, segalanya jadi senang. :)

    ReplyDelete
  4. haha aku paham aku paham... dah selesai... ati aku pun tenang sebab dengan aku sekali pun ada takan betol// tapi yang penting hepi..

    ReplyDelete
  5. ooo patut la....xleh buka blog akak minggu lepas..huhuh ingatkan xmo kawan bonda amani dah..:P

    ReplyDelete
  6. betul tu...x best nak keje klu dok gaduh2 jer.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..baguslah semua dah ok. Ate suka kekdah tulis surat sbg cara meluahkan perasaan lebih 'halus' dan berkesan.

    ReplyDelete
  8. huhu ari tu terkejut bila nk masuk blog tp tak boleh....

    hari ni dh boleh..lega rsnyaa...
    semoga apa jua kebuntuan/masalah yg mengganggu fikiran tu dpt diselesaikan...

    ReplyDelete
  9. aiseee....ingatkan gua pegang title ratu airmate tu...hehehehhehehehe....cool :)

    ReplyDelete
  10. jgn beremosi sgt tau... happy2 kan diri kita... hehe..

    ReplyDelete
  11. hehee betul tu kalau sebal dgn seseorang baik luahkan melalui penulisan je lagi terkesan pd yg membaca tu...kalau luahan dgn kata2 ni akn byk nangeh dr berkata kata...huhuu kita serupa..!

    ReplyDelete
  12. bertenang dan bersendiri jumpa nanti jawapannya.

    ReplyDelete
  13. pandai nko tulis surat... kalau aku sure fail... ;p

    ReplyDelete
  14. kelakar lah uols ni RK.. siap tulis surat lagi tu!

    apa2 pun... semoga semua berakhir dengan gembira ye...

    ReplyDelete
  15. biasalah tu kan..adat berkawan..syukur ianya berakhir dengan baik..

    ReplyDelete
  16. puas dok cari apakah yg telah terjadi..tapi tak pe kak..semoga dipermudahkan semuanya...setiap kedukaan ada kegembiraan...sabar dan tabah yer kak ratu

    ReplyDelete
  17. susaaaanyeee bila gadoo...tersepit ngn keadaaan

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...